Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä saa luomivärin pysymään?

Vierailija
30.03.2013 |

Ilmeisesti on  olemassa jotain luomien pohjustusaineita, jotka ehkäiseen luomivärin keräytymistä luomivakoon. Toimiiko ne?

Itse olen laittanut kosteusvoidetta ja värivoidetta ja puuteria tai jättnyt molemmat voiteet pois, mutta aina luomiväri häviää päivän aikana.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cliniquen luomivärit pysyy aamusta iltaan ilman mitään pohjustuksia ym. :)

Vierailija
2/9 |
30.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ihmeessä laita kosteus- tai värivoidetta alle, ne vaan tekevät ongelman pahemmaksi. Itse vaan puuteroin luomet, ja siihen päälle laadukas luomiväri. Niissä tosiaan on valtavat erot, jotkut Lumenet sulaa luomivakoon rumasti aina, mutta Clinique, Inglot, Lancome esimerkiksi pysyvät tosi hyvin.

Itse en oo niistä pohjustusaineista oikein iloa huomannut, kun joskus olen kokeillut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

meikkiä voi myös korjailla päivän mittaan...laitat sit lisää kun entiset on hävinneet...

Vierailija
4/9 |
30.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, noita on olemassa ja niitä kutsutaan primereiksi. Itse käytän Urban Decayn Primer Potion -nimistä tuotetta, joka toimii tosi hyvin ainakin minulla, mutta toki vastaavia tuotteita on muillakin merkeillä. UDPP:tä ei saa Suomesta, mutta sitä on melko halpaa tilata netistä, esimerkiksi lookfantastic.comista. Itse sain vinkin tuohon tuotteeseen sellaisesta meikkiblogista kuin karkkipäivä. Sen arkistoista löytynee hyviä vinkkejä sellaisistakin primereista, joita saa kaupoista Suomessa. Jos luomiväri kuitnkin on koostumukseltaan heikkolaatuista tai sun iholle epäsopivaa, se ei kyllä pysy kunnolla millään ilmeellä.

Ei siis muuta kun testailemaan. :)

Vierailija
5/9 |
30.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ehdottomasti laittaa luomiin pohjustusvoidetta. Estää nimenomaan luomivärien "liukumisen"  luomivakoihin. Nopea tapa pyyhkäistä sormenpäillä pohjustusvoide alle. Pysyy useimmat halvemmatkin "ei niin laadukkaat" luomiväritkin paikoillaan ihan hyvin. Itse olen käyttänyt jo kauan Lumenen silmämeikinpohjustus voidetta, hyvä hinta/laatu suhde ja ihan pieni määrä riittää. Äläkä laita sitä kosteusvoidetta alle.

Vierailija
6/9 |
30.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumenen pohjustus voidetta kun laitat luomille (ei tarvi edes puuteria voiteen päälle) ja meikki lumenen luomivärillä, niin edes illallalla ei lähde kun  puhdistusvaahdolla ja vedellä  naamaa pesee. Vasta silmämeikin putsarilla saat irti. Varmaan kalliinpiakin (ja vielä parempia ...?) merkkejäkin on, mutta itselle riittää paremmin kuin hyvin tuo marketti Lumene.

Pieni pohjustusvoide putkilo on riittänyt jo vuoden, että halvaksi tulee. Eräs kosmetiikkabloggari just kirjoitti hyvin että "mitä järkeä on käyttää luomiväriä ilman pohjustusvoidetta" ja niinhän se on, miksi edes vaivautua, kun ei se luomiväri vaan pysy ilman

Vierailija
7/9 |
30.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista että ihmiset suosittelee tuota LUmenen pohjustajaa... Minulla ainakin meikki menee sitä käyttäen paljon pahempaan sotkuun kuin ilman pohjustajaa. Mulla on rasvainen iho ja silmäluomet ja jotenkin se Lumenen pohjustaja sulaa mun iholla mössöksi ja sotkee meikin entistä pahemmin.

Vierailija
8/9 |
30.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo UDP on aivan loistavaa <3 Itselläni on tosi rasvaiset luomet ja oon kokeillu todella monia pohjustajia sekä luomivärejä kalliista halpaan. UD primeri on ainoa joka oikeasti toimii. Luomiväri pysyy aamusta iltaan :) Eikä ole edes kallista. Yksi tuubi kestää päivittäisessä käytössä vuoden.

Vierailija
9/9 |
30.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

8: Jospa laitat sitä liikaa? Nuppineulanpään kokoisella tipalla saa pohjustettua molemmat silmät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi