Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hirveät vaihdevuodet ja vanheneminen

Malla200
19.03.2019 |

MIllaisia kokemuksia teillä on vaihdevuosista? Siis kun kohtu ja kaikki värkit on tallella, ja se tapahtuu niinkuin about luonnonmukaisesti? Mulla on kaksi lasta, aikuisia tietty jo, kohtu tallella ja muutkin jutut niinku alkuasukkailla, mutta nyt on iskeneet karmeat vaihdevuosi-oireet. Miksei kukaan kertonut, että vaiva iskee myös LUUSTOON, NIVELIIN, SYDÄMEEN, AIVOIHIN kaikkeen jaksamiseen. Kaikki ottaa päähän, en jaksa urheilla (ennen mun lempiharrastus). Limakalvot korppukuivat. Silmät lupsuu kun ovat niin kuivat :-)

Vaihdevuosistä pitäis keskustella enemmän, koska tää vaikuttaa olevan elämässä rankempaa kuin murrosikä tai neljänkympin kriisi :-) Ja on kaikilla naisilla edessä :-) Siis koskee 50% populaatiosta ennemmin tai varsinkin myöhemmin :-)

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan! Itse olen käyttänyt Menomax ja Ovestin nimisiä valmisteita. Ovestin auttaa siihen emättimen kuivuuteen mutta Menomaxista en ole huomannut mitään apua.

Silmätippoja joudun myös nykyään käyttämään.

Pitäisikö hakea gyneltä jotain hormonihoitoa?

Mun pahimpia oireita on unettomuus ja hikoilu ja väsymys ja masennus.

Vierailija
2/2 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kysyä lääkäriltä,jos vaikka hormonikorvaushoito auttaisi.

Serkkuni sai lääkkeet ja heti auttoivat! Sai oman, tasaisen vi**ttamattoman elämänsä takaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla