Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Teuvo Hakkaraisen vaaliauto

Vierailija
19.03.2019 |

Niiin noloa! đŸ˜‚đŸ€Ł

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
19.03.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Tulee saamaan vielÀ rikossyytteen noista teippauksistaan. Ja tuskin silti tulee edes valituksi.

Vierailija
2/24 |
19.03.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

TÀmÀ aloitus on paljon nolompaa.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
19.03.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Lapsellista uhoa!

Vierailija
4/24 |
19.03.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

TĂ€mĂ€kin aloitus tuo Hakkaraiselle muutaman ÀÀnen. Julkisuus on aina hyvĂ€ksi omien joukossa, eikĂ€ haittaa, jos sitĂ€ tuo vastustaja.

Vierailija
5/24 |
19.03.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

No onko jossain linkkiÀ kuvaan tuosta autosta. Toivottavasti tulee valituksi sillÀ jokainen ÀÀni joka on poissa vihreiltÀ, sdp:ltÀ tai vasureilta VOITTAA.

Vierailija
6/24 |
19.03.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

SehÀn.vÀittÀÀ, ettÀ se ei tarkoita mitÀ siinÀ lukee, vaan maaseudun tulevaisuutta. Raukkis taitaa olla.

Mutta joidenkin silmissÀ Àlyn jÀttilÀinen, kun osaa tehdÀ asiat noin ovelasti.

No en usko, etteikö ole tiennyt ja ajatellut tuota ulkomaalaisasiaa siinÀ.

Vierailija
7/24 |
19.03.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Voisin laittaa muutaman euron vetoa ettÀ Teuvo menee jatkoon, kansa on tÀysin kypsÀ holtittomaan maahantulopolitiikkaan ja m*a*mujen hyysÀmiseen. Itse en Teuvoa ÀÀnestÀisi, mutta persuille tai kokoomukselle lÀhtee mun ÀÀni.

Vierailija
8/24 |
19.03.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SehÀn.vÀittÀÀ, ettÀ se ei tarkoita mitÀ siinÀ lukee, vaan maaseudun tulevaisuutta. Raukkis taitaa olla.

Mutta joidenkin silmissÀ Àlyn jÀttilÀinen, kun osaa tehdÀ asiat noin ovelasti.

No en usko, etteikö ole tiennyt ja ajatellut tuota ulkomaalaisasiaa siinÀ.

Joo, tosi uskottavaa: ”maaseudun tulevaisuus, mistĂ€ tulet? Sinne menet” ja toisella puolella ”turvapaikkaturistit ulos joka ukko!”. Tarkoittanee sitten (selitystensĂ€ mukaan) tĂ€llĂ€ varmaan kaupunkeihin pakenevia maalaisia. đŸ€”

Vierailija
9/24 |
19.03.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin laittaa muutaman euron vetoa ettÀ Teuvo menee jatkoon, kansa on tÀysin kypsÀ holtittomaan maahantulopolitiikkaan ja m*a*mujen hyysÀmiseen. Itse en Teuvoa ÀÀnestÀisi, mutta persuille tai kokoomukselle lÀhtee mun ÀÀni.

Kerrotko miten Teuvo Hakkarainen aikoo rajoittaa maahantuloa? Jotain konkreettista.

Vierailija
10/24 |
19.03.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Hakkarainen kÀyttÀÀ Soinilta tuttua populismia. KyllÀ sillÀ eduskuntaan pÀÀsee, mutta takki kÀÀntyy, eikÀ mitÀÀn konkreettista saa aikaan.

Korostan myös sitÀ, ettÀ Perussuomalaiset eivÀt missÀÀn vaiheessa voi toimia yksin, eivÀtkÀ siis yksin saa mitÀÀn aikaan. SiitÀ ei siis oikeasti ole hyötyÀ, vaikka olisivat perÀti hallituksessa. Hallituksessa on hankalin saada tahtoaan lÀpi ja oppositiossa taas ei voi vaikuttaa.

Niin ja miksi Perussuomalaiset itse heikensivÀt tÀtÀ politiikkaa?

No, ÀÀnestÀjiÀ on helppo koijata. Hakkarainen voi taas elellÀ saunassa ÀÀnestÀjiensÀ piikkiin.

Vierailija
11/24 |
19.03.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onko jossain linkkiÀ kuvaan tuosta autosta. Toivottavasti tulee valituksi sillÀ jokainen ÀÀni joka on poissa vihreiltÀ, sdp:ltÀ tai vasureilta VOITTAA.

Ei ole mitÀÀn mahiksia! Keski-Suomessa on paljon parempia kansallismielisiÀ ehdokkaita.

Vierailija
12/24 |
19.03.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vaaliliitot vie aika paljon ÀÀniÀ Persuilta.

Vierailija
13/24 |
19.03.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kuvaa voi katsoa mainiosta uutislÀhteestÀ PT media piste org.

Suosittelen!

Vierailija
14/24 |
19.03.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsellista uhoa!

Ei lainkaan, verrattuna Aino Pennasen tekemÀÀn lentokonekaappaukseen. Niin tyhmÀÀ ja lapsellista ei voi ollakaan?!?!?(Vihreiden puolueelta kyllÀ tÀmÀn uskoo, mutta ettÀ lainoppinut Pennanen, nolous ei enÀÀ riitÀ).

millÀ logiikalla tÀÀ nolo pennanen lisÀtÀÀn aina persuista kertoviin ketjuihin, onko se persuihin liittyny?

kai te persut ymmÀrrÀtte, ettÀ muutkin kuin hesan viherhipsterit pitÀÀ hakkaraisen vaalitarrkoja noloina. Esim minÀ olen ihan juntti, enkÀ lÀheltÀkÀÀn uutta maata.

Vierailija
15/24 |
19.03.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Varmaan siksi, kun ei löydy pennasen noloutta ylittÀnyttÀ.

Vierailija
16/24 |
19.03.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset
Vierailija
17/24 |
19.03.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrotko miten Teuvo Hakkarainen aikoo rajoittaa maahantuloa? Jotain konkreettista.

Hakkarainen ei tee muuta kun uhoaa ja kuristaa ihan suomalaisia naisia. Ihan haista paska ukko. 

Vierailija
18/24 |
19.03.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

TÀssÀhÀn on nyt ihan selkeÀ suunnitelma: uhriutuminen.

Vierailija
19/24 |
19.03.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

”IL: Teuvo Hakkarainen laskuttanut eduskunnalta 38 000 euroa kilometrikorvauksia – sai korvauksia myös kortin ollessa kuivumassa”

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/il-teuvo-hakkarainen-laskuttanut-ed

Vierailija
20/24 |
19.03.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

”Perussuomalaisten kansanedustaja Teuvo Hakkarainen on Iltalehden tietojen mukaan laskuttanut eduskunnalta melkein 40 000 euroa kilometrikorvauksina. Se on ylivoimaisesti eniten kaikista kansanedustajista.”

”Iltalehden tietojen mukaan Hakkarainen on laskuttanut ajokilometrejĂ€ eduskunnalta myös useamman kerran sairauslomalla ollessaan ja silloin, kun hĂ€nen korttinsa oli poliisin hallussa. ”

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: yhdeksÀn kolme viisi