Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kissahoitola Helsinki, Vantaa, lähialueet?

Vierailija
19.03.2019 |

Kiitos!

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä noita tungokseksi asti ole.

Porvoossa VIP.

Vierailija
2/19 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä noita tungokseksi asti ole.

Porvoossa VIP.

Kiitos, täytyy tutkia tuo vaihtoehto, jos ei pk-seudulta löydykään, kiitos siis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.vantaanelainhotelli.fi/

Tuossa yksi paikka, ei omaa kokemusta paikata mutta nähty on kun sinne kissoja viedään ja haetaan

Vierailija
4/19 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

http://www.vantaanelainhotelli.fi/

Tuossa yksi paikka, ei omaa kokemusta paikata mutta nähty on kun sinne kissoja viedään ja haetaan

Kiitos. 

Vierailija
5/19 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäjänmäessä Kissahoitola Ystävä

Vierailija
6/19 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lemmikkihoitola Kissanpäivät

Vierailija
7/19 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.koirataloystava.fi/kissatalo-ystava

Linkki unohtui. En ole itse käyttänyt mutta kävelen usein ohi ja näyttää kivalta! Kissoilla on omat ikkunat.

Vierailija
8/19 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
9/19 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille, löytyikin yllättävän monta!

Vierailija
10/19 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan kellään havaintoa tuosta Kissatalo Ystävästä viime ajalta? Ei vastaa maileihin eikä puhelimeen mutta löytyy netistä ikään kuin olisi toiminnassa.

Vierailija
11/19 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voisin hoitaa kissaasi! Asun Helsingissä.

Kokemusta koira- ja kissahoidoista, ja myös lapsuudenperheessä lemmikkejä. Yleensä ollaan sovittu pieni korvaus, mutta en tee lemmikinhoitoa rahasta vaan rakkaudesta.

Vierailija
12/19 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään nimessä suosittele lemmikkihoitola kissanpäiviä. Siellä Tiina, hoitolan omistaja on niin ilkeä. Menin työhaastatteluun sinne, ja sain kokoajan kuulla, kuinka teen kaiken väärin. Jatkuvaa alentamista ja kyseenalaistamista. Purkaa pahaa oloaan muihin ihmisiin. Hänen piti ilmoittaa, pääsenkö töihin, mutta kun ei itse ilmoittanut, kysyin viestillä itse. Sitten oli aamulla soittanut minulle, mutta kun ei tavoittanut minua (olin töissä, puhelin äänettömällä) suuttui pahasti. 

Vierailija
13/19 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voisin hoitaa lmaiseksi Pohjois-Helsingissä!!

Vierailija
14/19 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En missään nimessä suosittele lemmikkihoitola kissanpäiviä. Siellä Tiina, hoitolan omistaja on niin ilkeä. Menin työhaastatteluun sinne, ja sain kokoajan kuulla, kuinka teen kaiken väärin. Jatkuvaa alentamista ja kyseenalaistamista. Purkaa pahaa oloaan muihin ihmisiin. Hänen piti ilmoittaa, pääsenkö töihin, mutta kun ei itse ilmoittanut, kysyin viestillä itse. Sitten oli aamulla soittanut minulle, mutta kun ei tavoittanut minua (olin töissä, puhelin äänettömällä) suuttui pahasti. 

Täällä toinen entinen työntekijä, ja voin allekirjoittaa tämän. Olis aika paljonkin kerrottavaa kyseisestä henkilöstä, ja siitä miten kohtelee työntekijöitään ja harjoittelijoita. Toivon että jonain päivänä asiat tulisivat julki jossain mediassa. Tiedän että entisiä työntekijöitä ja harkkoja on paljon, ja varmasti melkein kaikilla todella huonoja kokemuksia.

Vierailija
15/19 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.koirataloystava.fi/kissatalo-ystava

Linkki unohtui. En ole itse käyttänyt mutta kävelen usein ohi ja näyttää kivalta! Kissoilla on omat ikkunat.

Likistä

Kotisivut on suljettu sivuston ylläpitäjän toimesta!

Vierailija
16/19 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vantaan eläinhotellilla on lievästi sanottuna mielenterveysongelmaiset nettisivut. Siellähän lukee puutaheinää!

Vierailija
17/19 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin hoitaisin hyvin jonkun kissaa 🥰

Vierailija
18/19 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oulunkylän Veräjälaaksossa on muistaakseni hoitopaikka kissoille. En muista vaan nimeä enää. Otto Brandtin tie tjtn..

Vierailija
19/19 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lemmikkihotelli Kissanpäivät Helsingin Pitäjänmäellä, sitä voi suositella varauksetta kaikille kissoille ja pupuille. Voi olla varma, että kissat hoidetaan huolella ja asianmukaisesti.

Varmasti nuo harjoittelijoiden kommentit johtuvat juuri siitä, että hoitokissat ovat  niin tärkeä asia Tiinalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän