Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

SDP: Brasilialaisen lihan vero tulossa

Vierailija
19.03.2019 |

Eikös sitä käytännössä kutsuta tulliksi?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riista on parasta ja mieluiten itse metsästettynä. Puhtainta luomulihaa!

Vierailija
22/31 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi suomalaiselle kuluttajille pitäisi saada dumpata jotain brasilialaista antibioottihormoonipaskaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksittäisessä tuotteessa alv-kanta olisi erillainen, riippuen siitä, onko se Brasiiasta vai kotimaasta?

Hmm, jos Rinteen tietotaito on tällä tasolla, niin soronnoo. Vois tulla sanomista EU:lta.

Vierailija
24/31 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun puolestani voisi laittaa myös kotimaiselle lihalle kunnon vero.

Vierailija
25/31 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi suomalaiselle kuluttajille pitäisi saada dumpata jotain brasilialaista antibioottihormoonipaskaa?

Sittenkyseinen tuote pitää tietenkin tutkia ja kieltää, jos se on laitonta paskaa. Eihän ihmisille paskaa saa myydä sisäfileenä.

Vierailija
26/31 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissanruokaan lisää veroja. Yksitäispakattua sheebaa kuskataan ympäri maapalloa.

Vierailija
27/31 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne vain roiskivat katteettomia lupauksia joka suuntaan ja yrittävät miellyttää kaikkia.

Vierailija
28/31 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vapaassa maassa kuluttaja saa päättää itse mitä haluaa ostaa. Fasistit haluavat määrätä mitä muut saavat syödä.

Vierailija
29/31 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halvempaa on brasilialainen liha ja puolalainen maito verrattuna kotimaiseen. Maajussit ökymersuineen vetää komeasti välistä.

Aika mauton kommentti, kun katsoo millä palkoilla ja työtunneilla maalla pusketaan hommia.

Vierailija
30/31 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikelle kaupasta ostettavalle lihalle voi lätkäistä kunnon haittaveron. Minua ei haittaa, hankin lihani luonnosta.

Vierailija
31/31 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soijavero olisi paljon hyödyllisempi ilmaston kannalta. Meidän eläimemme ei tarvitse sitä ollenkaan ja kun hinta nousisi, sen käyttö loppuisi kokonaan ja sademetsät säästyisivät. Ravinnon tuottaminen suomalaisille olisi melkolailla mahdotonta ilman lihaa ja muita eläinperäisiä, koska asumme näin pohjoisessa. Tässä mielessä lihavero on aivan älytön ajatus, koska lihan korvaajaa ei vain ole. Pilleripurkkeja ei voi laskea ravinnoksi.