SDP: Brasilialaisen lihan vero tulossa
Kommentit (31)
Miksi suomalaiselle kuluttajille pitäisi saada dumpata jotain brasilialaista antibioottihormoonipaskaa?
Yksittäisessä tuotteessa alv-kanta olisi erillainen, riippuen siitä, onko se Brasiiasta vai kotimaasta?
Hmm, jos Rinteen tietotaito on tällä tasolla, niin soronnoo. Vois tulla sanomista EU:lta.
Minun puolestani voisi laittaa myös kotimaiselle lihalle kunnon vero.
Vierailija kirjoitti:
Miksi suomalaiselle kuluttajille pitäisi saada dumpata jotain brasilialaista antibioottihormoonipaskaa?
Sittenkyseinen tuote pitää tietenkin tutkia ja kieltää, jos se on laitonta paskaa. Eihän ihmisille paskaa saa myydä sisäfileenä.
Kissanruokaan lisää veroja. Yksitäispakattua sheebaa kuskataan ympäri maapalloa.
Ne vain roiskivat katteettomia lupauksia joka suuntaan ja yrittävät miellyttää kaikkia.
Vierailija kirjoitti:
Vapaassa maassa kuluttaja saa päättää itse mitä haluaa ostaa. Fasistit haluavat määrätä mitä muut saavat syödä.
Vierailija kirjoitti:
Halvempaa on brasilialainen liha ja puolalainen maito verrattuna kotimaiseen. Maajussit ökymersuineen vetää komeasti välistä.
Aika mauton kommentti, kun katsoo millä palkoilla ja työtunneilla maalla pusketaan hommia.
Kaikelle kaupasta ostettavalle lihalle voi lätkäistä kunnon haittaveron. Minua ei haittaa, hankin lihani luonnosta.
Soijavero olisi paljon hyödyllisempi ilmaston kannalta. Meidän eläimemme ei tarvitse sitä ollenkaan ja kun hinta nousisi, sen käyttö loppuisi kokonaan ja sademetsät säästyisivät. Ravinnon tuottaminen suomalaisille olisi melkolailla mahdotonta ilman lihaa ja muita eläinperäisiä, koska asumme näin pohjoisessa. Tässä mielessä lihavero on aivan älytön ajatus, koska lihan korvaajaa ei vain ole. Pilleripurkkeja ei voi laskea ravinnoksi.
Riista on parasta ja mieluiten itse metsästettynä. Puhtainta luomulihaa!