Kuinka kauan teidän kotona kestää yksi vessapaperirulla?
Tuli mieleen. Ihan mielenkiinnosta vain kysäisen. Meillä menee ehkä kahdessa viikossa yhteensä yksi. Kotona kaksi vessaa.
Kommentit (17)
Aloittajat eivät taida olla kotosalla paljon ja käyvät muualla wc:ssä jos noin kauan kestää
törsääjät kirjoitti:
2 ihmistä ja n. rulla per päivä.
Taidatte olla kotona koko päivän.
Vierailija kirjoitti:
Aloittajat eivät taida olla kotosalla paljon ja käyvät muualla wc:ssä jos noin kauan kestää
Olen itseasiassa. Aloin itsekkin kummastelemaan miksi kestää noin kauan. Toisaalta itse käytän pienemmällä hädällä yhden arkin ja isommalla 2. En itse siihen enempää tarvitse
Vierailija kirjoitti:
törsääjät kirjoitti:
Taidatte olla kotona koko päivän.
Ainoastaan toinen on.
No oho! Meillä menee viidellä hengellä päivässä varmaan puoli rullaa. Vessapaperiin niistetään myös nenät ja myös pikasiivoan poikien roiskeita tai hammastahna sotkuja siivoussuihkeella ja vessapaperilla.
törsääjät kirjoitti:
Sama täällä. Luulin kyllä ettei toista tämmöstä perhettä ole maapallollakaan että rulla/per päivä menee paprua.
Minulla Chrohnin tauti. Siitä se johtuu. Asun vessassa. Että semmonen suolistosairaus. En soisi kenellekään 🚾
Vierailija kirjoitti:
törsääjät kirjoitti:
Sama täällä. Luulin kyllä ettei toista tämmöstä perhettä ole maapallollakaan että rulla/per päivä menee paprua.
Minulla Chrohnin tauti. Siitä se johtuu. Asun vessassa. Että semmonen suolistosairaus. En soisi kenellekään 🚾
Meillä ei ole onneksi. Menee silti n. rulla.
2 käyttäjää ja yksi rulla kestää noin 2 päivää. Itse olen pääkäyttäjä.
Mulla kestää 1 rulla ehkä 2 päivää, yksin siis asun.
Vaihteeksi kiinnostava keskustelu av-palstalla
Mulla kestää yksin asuessa 1 rulla 2 viikkoa. Käytän yleensä 2-4 palaa / wc-käynti.
1-2 rullaa päivässä. 2 aikuista ja yksi lapsi joka käyttää paljon paperia. Melkein joka päivän lapsen kavereita kylässä. Ja käytetään myös nenäliinana vessapaperia.
Vierailija kirjoitti:
1-2 rullaa päivässä. 2 aikuista ja yksi lapsi joka käyttää paljon paperia. Melkein joka päivän lapsen kavereita kylässä. Ja käytetään myös nenäliinana vessapaperia.
Ai niin unohtui mainita että aikuiset etätöissä eli koko päivän kotona.
3 käyttäjää, yksi rulla päivässä.
Siis oikeastiko jotkut käyttää 1-2 arkkia/kerta?