Kaveri ei ymmärtänyt vihjettä kun kerroin minne aioin lähteä
Viestitti ensin muun jutun lomassa että tulisin käymään. Kerroin myöhemmin että olen lähdössä pikku matkalle koska en kestä enää tätä tylsyyttä.
Yhden jutun takia en lähdekään nyt matkaan.
Ei kuitenkaan tajunnut asiayhteyttä eli olen niin poikki että joudun lähtemään täältä pois.
Ei siis tajunnut kysyä tulisinko käymään.
Kommentit (23)
Eikä täällä kukaan ymmärrä mitään sinun aloituksestasi.
Se olit siis kuitenkin sinä. En rajunnut heti.
En yhtään ihmettele, ettei kaverisi tajunnut. En minäkään tajunnut, mitä nyt yritit sanoa.
Ap, helpottaisi varmrmmaan, jos alkaisit puhua edes vähän suoremmin.
No matkahan sekin on kun menee kaverin luo eikä tarvitse lähteä kauas pois.
Tajutonta. Oletko koomassa ap? Koomapotilaan pitää maata hiljaa ja kalpeana paikallaan.
Alun sepustus on kuin jostain aarteen etsintä tarinasta. Paitsi ettei ole loogisesti ratkaistavissa.
Jos ap löytää joskus miesystävän, niin sääliksi käy kyseistä kaveria.
Älä lähde vaan mee kaverillesi ja kerro sille murheesi
Ettekö tajua mitä ap selvästi tarkoitti? Niin poikki että joutuu lähtemään täältä pois, eli kuolemaan.
Puhu suomea, niin se kaverikin voi ymmärtää. Siis jos se kaveri on suomenkielinen.
Vierailija kirjoitti:
Eikä täällä kukaan ymmärrä mitään sinun aloituksestasi.
Ihanaa, kun muutkaan eivät päässeet ihan jyvälle aloituksesta! :D
Vierailija kirjoitti:
Ettekö tajua mitä ap selvästi tarkoitti? Niin poikki että joutuu lähtemään täältä pois, eli kuolemaan.
En tarkoittanut kuolemaa vaan sitä että olen pakotettu lähtemään matkalle kun olen henkisesti niin väsynyt.
Siis matkustamaan kauas pois.
Sen sijaan että olisin ollut kutsuttu tapaamiseen tämän ihmisen kanssa ja kai tajuatte että se olisi piristänyt minua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tarkoittanut kuolemaa vaan sitä että olen pakotettu lähtemään matkalle kun olen henkisesti niin väsynyt.
Siis matkustamaan kauas pois.
Sen sijaan että olisin ollut kutsuttu tapaamiseen tämän ihmisen kanssa ja kai tajuatte että se olisi piristänyt minua.
Ei tää avaudu meillekään vieläkään, että mitä tarkoitat. Kokeilisit vaikka niinkin villiä kikkaa, että puhuisit ihan suoraan ilman mitään kiertoilmauksia, mistä on kyse.
Täh?