Taitaa tulla mielenkiintoinen perjantai-ilta
Lapsi kun menee kaverilleen yökylään ja minä en täysin ilman alkoholia suostu olemaan. Mies takuulla nipottaa asiasta.
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Voisko se mieskin tehdä jotain omaa kivaa? Tai lähde sä jonnekin muualle läträämään? Tai tietenkin sitä voisi puhua asiasta jo etukäteen, ettei sitten mene se vapaailta pilalle.
Ei se ilmeisesti osaa tehdä mitään kivaa ja se hermostuisi täysin jos yksin baariin menisin.
Ole viekas kuin kettu ja käytä vodkatamponia.
Taas on niin isottelun meininkiä sulla. Kuitenkin se menee niin, että
a) lapsi ei syystä tai toisesta pääsekään/menekään yökylään
b) lapsi menee yökylään, mutta sinä valitat, kun mies kieltää juomasta alkoholia etkä saa edes seksiä, vaikka lapsi on poissa
Vierailija kirjoitti:
b) lapsi menee yökylään, mutta sinä valitat, kun mies kieltää juomasta alkoholia etkä saa edes seksiä, vaikka lapsi on poissa
Luulet vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
b) lapsi menee yökylään, mutta sinä valitat, kun mies kieltää juomasta alkoholia etkä saa edes seksiä, vaikka lapsi on poissaLuulet vaan.
Mä olen sen verran kauan lukenut näitä sun sepustuksia, että voin jo sanoa tietäväni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
b) lapsi menee yökylään, mutta sinä valitat, kun mies kieltää juomasta alkoholia etkä saa edes seksiä, vaikka lapsi on poissaLuulet vaan.
Mä olen sen verran kauan lukenut näitä sun sepustuksia, että voin jo sanoa tietäväni.
Sä luulet mua kiltimmäksi kuin mä oikeasti olen. En mä ole mikään miehelle tottelevainen vaimo.
Voisko se mieskin tehdä jotain omaa kivaa? Tai lähde sä jonnekin muualle läträämään? Tai tietenkin sitä voisi puhua asiasta jo etukäteen, ettei sitten mene se vapaailta pilalle.