Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seuraavaksi teet sitten tytön!

Vierailija
29.03.2013 |

Ärsyttää jo etukäteen,anoppi tulossa kylään ja vaatii minua tekemään tyttöä.Kaksi poikaa on ja enempää en tee.Sukupuolella ei alunperinkään ollut väliä,ihme ylipäätään että tulin raskaaksi vuosien yrittämisen jälkeen.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ja toinen lapsi oli vielä mahassa ja tiesimme sukupuolen.En siis ollut vielä lähelläkään synnytystä ja jo kuuli:seuraavaksi tyttö. Hitto ku voiski päättää sukupuolen.Aborttiako toisen perään,jos ei anoppia miellytä? :) ap

Kyllä olen ihan tyytyväinen pikku poikiini.Mulla on vähän outu huumorintaju,että melkein sanon kohta anopille (jos vielä uikuttaa tytön perään),että tein abortin,koska poika olisi ollut tulossa.

Tai,että poikasi tukkää laueta ihan johonkin muualle.Jokohan loppuis utelut....?

Vierailija
2/9 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2013 klo 18:45"]

..ja toinen lapsi oli vielä mahassa ja tiesimme sukupuolen.En siis ollut vielä lähelläkään synnytystä ja jo kuuli:seuraavaksi tyttö. Hitto ku voiski päättää sukupuolen.Aborttiako toisen perään,jos ei anoppia miellytä? :) ap

Kyllä olen ihan tyytyväinen pikku poikiini.Mulla on vähän outu huumorintaju,että melkein sanon kohta anopille (jos vielä uikuttaa tytön perään),että tein abortin,koska poika olisi ollut tulossa.

Tai,että poikasi tukkää laueta ihan johonkin muualle.Jokohan loppuis utelut....?

[/quote]

Siis TYKKÄÄ... :)  Huoh,väsähtänyt av mamma vaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sano sille, että kipitä nyt jo mielipiteittes kanssa...

Vierailija
4/9 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että kun tuli tutuksi tuo vaatimus tytön saamiseksi kun kolmatta kertaa olin raskaana,ja pitkän tauon jälkeen.Tyttöä ei ole eikä enää tule kun kolme on ihan maximi!

onneksi en ole ikinä lähtenyt raskautumaan tietyn sukupuolen toivossa.On pitänyt takoo tätä joillekin...

Vierailija
5/9 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy että miten konkreettisesti niitä tyttöjä tehdään? Että takaapäin syvälle vai?

Vierailija
6/9 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso anoppia silmiin, ja kysy "Miksi?"

Vierailija
7/9 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun anoppi valitteli sairaalaan tullessan katsomaan lapsenlastaan; voi voi kun taas teit  vaan tytön.

revi siitä.

Vierailija
8/9 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun anopille vain pojat ovat jotain. Kumma kyllä, sitten taas oman tyttären lapset ovat parempia kuin omien poikien. Mutta jälleen sielläkin paremmuusjärjestys - ensin pojat, sitten tytöt.

Vierailija
9/9 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No etkö voi sanoa, että se on ihan miehestä kiinni ja anoppi katsoo vaan peiliin ja pohtii, miksi hänen poikansa ei osaa tehdä muita kuin tyttöjä.

Olettaen, että ap on nainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi