Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko paisti pilalla?

Vierailija
29.03.2013 |

En ole koskaan ennen tehnyt paistia. Nyt paistoin naudan sisäpaistin tarkasti ohjeita seuraten: annoin paistin olla riittävästi huoneenlämmössä ennen paistamista, paistoin pannulla kaikki pinnat kiinni, sitten 125-asteiseen uuniin, kunnes sisälämpö oli 60. Sitten paisti folion sisään lepäämään 45 minuutiksi. Kun avasin foliokääreen, oli paistista valunut nesteet (tai ehkä puoli desiä tai desi) sinne folion pohjalle.. Onko tuo paisti nyt siis kuiva ja sitkeä?? Ohjeeseen kuului jälkimarinointi, eli nyt laitoin marinadiin ja huomenna olisi tarkoitus syödä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä siitä oli lähinnä haihtunut sitä kuuman paistin vesihöyryä ja tiivistynyt folion sisälle. Ihan hyvä siitä varmaan tuli. Itse tykkäään jättää paistin hieman raaemmaksi, n. 55-asteiseksi niin on varmasti punaista sisältä.

Vierailija
2/4 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vettä se vain, mikä sieltä on pois tullut. En usko, että lopputulos on pilalla, kun noin tunnolllisesti olet ohjetta noudattanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huhhuh, toivotaan näin. Rakastan hyviä liharuokia, mutta olen niiden valmistamisessa aika tumpelo. Olen kuitenkin päättänyt haastaa itseni ja opetella valmistamaan lihaa. Ehkäpä huominen pääsiäispäivällinen ei siis olekaan ihan pilalla. :)

Vierailija
4/4 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

on