Jo 9 ulkomaanmatkaa takana tänä vuonna! Haluatko kysyä minulta jotain?
Kommentit (30)
[quote author="Vierailija" time="29.03.2013 klo 16:47"]
[quote author="Vierailija" time="29.03.2013 klo 16:36"]
Mitä tuolla Laosissa kannattaa tehdä, ja nähdä?
[/quote]
Luonto on tavattoman kaunista, sademetsät erikoisine eläimineen, joet, putoukset. Mekong-jokea pitkin voi risteillä. Kaupungeissa upeita temppeleitä ja muita rakennuksia, pääkaupungissa Vientianessa sekä esimerkiksi sellainen kaupunki kuin Louangphabang on hieno, siitä on kai tulossa maailmanperintökohde. Ruoka on herkullista.
[/quote]
Uskaltaako tuolla liikkua ihan omin päin joka paikassa?
Ei tietenkään uskalla joka paikassa.
[quote author="Vierailija" time="29.03.2013 klo 17:05"]
Ei tietenkään uskalla joka paikassa.
[/quote]
No, mitkä on alueita, joita kannattaa välttää?
Miten pitkiä aikoja vietät yhdessä kohteessa? Ikäsi?
[quote author="Vierailija" time="29.03.2013 klo 14:37"]
* Lyps lyps lyps *
[/quote]
Koetko sä olevasi tämän takia jotankin ihmeellinen ihminen, kun piti oikein ketju avata tänne asian takia? Ihan uutisena, meistä on varmasti kaikki käyneet ulkomailla jo useamman kerran. Joten ei se mitään järin uutta tai ihmeellistä ole.
Mä oonkin ollut jo koko alkuvuoden ulkomailla!
T. itävallan mamma
[quote author="Vierailija" time="29.03.2013 klo 16:47"]
[/quote]
Luonto on tavattoman kaunista, sademetsät erikoisine eläimineen, joet, putoukset. Mekong-jokea pitkin voi risteillä. Kaupungeissa upeita temppeleitä ja muita rakennuksia, pääkaupungissa Vientianessa sekä esimerkiksi sellainen kaupunki kuin Louangphabang on hieno, siitä on kai tulossa maailmanperintökohde. Ruoka on herkullista.
[/quote]
Oletko ihan varmasti käynyt Laosissa? Missä Mekongilla voi risteillä? Luangprapang on ollut UNESCOn perintökohde jo vuosia.
Hyvä, hyvä itävallan mamma löi enkat
Miten jaksat saada kicksejä niin paljon että yksinmatkailusta viitsit repostella? aloitiko reissutyön tänä vuonna ja kaikki on vielä uutta ja ihmeellistä? T. 15 vuotta, yli 50 maata ja täysin kyllästynyt varsinkin yksin matkustamiseen.
Mitä tarkottaa tuo *lyps lyps lyps*?
Että lypsää kysymyksiä innokkailta matkailun ystäviltä tai kommentteja niiltä, jotka ärsyyntyvät ja haluavat v-uilla...
Hei! Mitä teet työksesi? Olen todella kiinnostunut!
Niin varmaan minäkin, kun käyn tankkaamassa Venäjällä...
[quote author="Vierailija" time="29.03.2013 klo 17:29"]
[quote author="Vierailija" time="29.03.2013 klo 14:37"]
* Lyps lyps lyps *
[/quote]
Koetko sä olevasi tämän takia jotankin ihmeellinen ihminen, kun piti oikein ketju avata tänne asian takia? Ihan uutisena, meistä on varmasti kaikki käyneet ulkomailla jo useamman kerran. Joten ei se mitään järin uutta tai ihmeellistä ole.
[/quote]
Mä en ole koskaan edes Ruotsissa käynyt koska ei ole rahaa. Sulla sitä rahaa näyttäisi olevan, niin voitko vipata semmoiset 300€?
[quote author="Vierailija" time="29.03.2013 klo 18:24"]
Hei! Mitä teet työksesi? Olen todella kiinnostunut!
[/quote]
Niin tosiaan ei ole pakko sanoa, mutta ajattelin että nyt voisi olla samanhenkinen ihminen linjoilla. Olisi kiva jos vastaisit.
Ap on konsultti, reissannut vuodesta 1995 lähtien enimmillään 130 pv/vuosi, yleensä lähelle, välillä kauas, riippuen asiakkaasta. Perheen kanssa olen asunut välillä ulkomailla ja tykkäämme vapaa-ajallakin matkustaa aina välillä.
Kuten joku jo kommentoikin, matkatyö on pääasiassa raskasta ja ikävääkin. Onneksi joskus osuu helmiä joukkoon : )
Mikä on paras matkokohde Suomessa?
Minä käyn ulkomailla lähes päivittäin.
Terveisin Lentoemo
Täältä heruu...kuinka jaksat pakata ja taas purkaa kamat kun tulet kotiin?
Pysytkö aina reissussa terveenä vai tuleeko esim. vatsavaivoja kun bakteerikannat vaihtuu koko ajan vai reissaatko aina samoihin paikkoihin?
[/quote]