Työllisyys aste vs tulot
Miksi joka paikassa jankataan työllisyysasteesta. Mitä iloa työstä on jos se ei tuota yritykselle voittoa ja tekijälle palkkaa?
Eikö voitaisi vertailla miten viime hallituksen "työllisyyttä parantavat toimet" ovat vaikuttaneet palkkatasoon tai verotetun palkkatulon kehitykseen.
Eikö kommarit kokeilleet tätä "töitä ilman palkkaa yhteisenhyvän nimissä" ja tais mennä hiukan vihkoon. Miksi me tehdään samaa?
Kommentit (6)
Olen Di insinööri ja ekonomi. Minulla on oma yritys. Tienaan 9700 nettona. Olen opiskellut ja tehnyt töitä. Olen saavuttanut paljon. Asun Helsingissä. Minulla on oma purjevene ja saaristo. Olen onnistunut. Myös lapsia ja vaimo. Lapset tekevät tulevaisuudessa rahaa. Opiskelen työn ohessa lääkäriksi. Kotini pinta-ala on 490neliötö. Minulla on 5 vessaa. Omistin myös Porschen. Petän myös vaimoani.säännöllisesti. Minulla omi klamydia.
Huom! Naisen pauno pituus suhde on 160cm ja 51.2kg.
T mies parisuhtteessa, lapsia, rikas, purjevene, 3taloa, auto ja 5 vessaa.
Tienaan 1900€ lähihoitaja. Ei poikaystävää tai mitään.
Ööööööö aika paljp tienaat mul on luukihäiril ja oon paskakuski, työtön.oonhuobi kirjottaa.
Hejsan! Mä oon suomenruotsalainen! Mun isä on lääkäri ja se tienaa 12000 kk. Pappa betalar! Tsauuu!
Jotain tekemistähän näille punaviheranarkoille pitää keksiä, että pysyvät poissa pahanteosta.
Joku kokoomusnuori voi vastata.