Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi luoja sitä poikaa jota vaari löi puukolla päähän kun ei juonut maitoa

Vierailija
19.03.2019 |

Sen päälle vielä äiti hakkasi ja isän uusi kumppani. On siinä yhdelle lapselle vastusta.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ruotsinkielisellä Pohjanmaalla tosiaankin näin pimeitä ihmisiä? Taitaa olla kun ei rokoteta lapsia ja hopeavettä lipitettään, kuka enemmän ja kuka vähemmän.

Kyllä niitä on Suomessa joka puolella.

Vierailija
22/26 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään saa ketään lyödä veitsellä, mutta ymmärrän vaarin turhautumisen. Nykyajan lapset ovat usein melko kiittämättömiä ja tottelemattomia mukuloita. Poika varmaan halunnut mussuttaa sipsejä, eikä tavallinen ruoka/juoma kelvannut. 

Nykyajan lapset. Itse synnyin 1963. En mummolassa suostunut juomaan suoraan lehmästä tullutta maitoa, koska se maistui pahalle. En tiedä miten nyt olisi. Rasvakin oli aina köntteinä. Silloin sai lyödä lapsia, mutta kukaan ei lyönyt. Mummo kyllä motkotti asiasta.

Ei minuakaan vanhemmat lyöneet kun en suostunut juomaan navetalta tuotua maitoa. Myöhemmin olen juonut kaupasta ostettua maitoa satunnaisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se oli kylläkin vain ruokailuveitsi, mutta kamalaa sekin. Ei nyt ihan puukko kuitenkaan.

No ei sitten mitään, jos löi vaan tylsällä veitsellä, sattuuhan näitä.

Eihän kukaan niin sanonut, mutta onhan se nyt täysin eri asia lyökö puukolla, kirveellä vai ruokailuveitsellä. Hyvä se on faktat korjata. En tajua, miten se on joillekin kova paikka että oikaistaan asiat vastaamaan totuutta.

Ohis

Lopputulos oli joka tapauksessa verta vuotava haava päässä.

Vierailija
24/26 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma äitini on syntynyt 1950-luvun alussa. Hän ei koskaan kuulemma kokenut fyysistä tai henkistä kuritusta, vaikka olikin murrosiässä kauhea kiroilemaan ja  tyytymätön.  Lintsasi isona joskus koulustakin. Hänestä tuli kuitenkin sosiaalinen ja  elämässä pärjäävä uranainen. Sen sijaan äitini naapurin pojat joutuivat hakemaan jopa vitsankin itse metsästä. Äiti on  kertonut, että ei minun vaarianikaan tai vaarini veljiäkään koskaan rangaistu fyysisesti. Siis ajatelkaa tällainen perhe on ollut olemassa joskus 30-luvulla lähtien. Ilmankos nämä veljekset olivat aikuisenakin  aivan ihania ihmisiä.

Vierailija
25/26 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan lastensuojelu puuttuu ja toivottavasti. 

Vierailija
26/26 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä on avattu nyt useita ketjuja parin päivän aikana, joissa joku yrittää esittää, että poika valehtelee. Mikä ihme tässä voi olla motiivina? Onko kyseessä lapsen perheenjäsen? Ylläpidolle vaan huomioksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi