Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksinäiset, miten juhlit syntymäpäivääsi?

Vierailija
19.03.2019 |

Miten juhlit syntymäpäivääsi jos sinulla ei ole perhettä tai ystäviä? Kaipaisin vinkkejä mitä tehdä yksin syntymäpäivänä.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin konditorialiikkeestä synttärikakun ja istuttiin pehmolelujen kanssa pöytään sitä nauttimaan. Kuulostaa vähän surulliselta näin kirjoitettuna

Vierailija
2/18 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole enää ikuisuuksiin juhlinut mitenkään erikoisesti. Aamulla laitoin kahvin tippumaan ja ajattelin että jaahas, taas olen virallisesti vuoden vanhempi. Se siitä. Päivä muiden joukossa, oikeasti =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään, ei kiinnosta omat eikä muiden juhlat. Noi on alle 10v harrastuksia.

Vierailija
4/18 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään mitenkään. Pikkulapsena oli synttäreillä barbie-kakku ja lastenlaulut soi mankassa. Enää ei kiinnostaisi.

Vierailija
5/18 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime synttäreinä vedin kännit.

Mun elämässä synttärit ei oikeestaan eroa muista päivistä mitenkään, kännissä en tosin ole joka päivä mutta yksinäinen olen.

Vierailija
6/18 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syntymäpäivänä aina alakuloinen olo, mielummin olisin ilman koko päivää.

Vierailija
7/18 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään. Ihan normaali päivä.

Vierailija
8/18 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä olin päivän, sitten kävin koiran kans lenkillä. Saunassa kunnon löylyt, kylmää olutta pari tölkkiä. Ja sitten nukkumaan. N47v.

Vierailija
9/18 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä olenko ihan sitä haettua kohderyhmää, kun en varsinaisesti tunne itseäni yksinäiseksi, mutta syntymäpäiväni olen viettänyt yksin jo useamman vuoden.

Viime vuonna esim. tilasin konditoriasta kakun, iltapäivästä kävin lähipitseriasta hakemassa suosikkipitsani, ja illalla kävin vielä elokuvissa. Nyt kun muistelen, niin taisihan minulla jokin sievä skumppapullokin olla! Vai muistelenkohan toissavuotta...

Illan leffareissua lukuunottamatta vietin siis päivän kotona herkutellen, omien harrastusten parissa. 🌼

Vierailija
10/18 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koittamalla unohtaa koko päivän. Jotenkin minulle yksinäisyys tuntuu usein kaikkein pahimmalta juuri juhlapäivinä kuten jouluna, uutena vuotena, juhannuksena jne., vaikka oikeasti nämä päivät ovat tietenkin samanlaisia kuin muutkin eli yksinoloa.

Vierailija
11/18 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään, yritän parhaani mukaan unohtaa koko päivän, mieleen puskee yleensä niin elävänä kaikki kivat muistot synttäreistä niiltä ajoilta kun vielä oli ihmisiä joiden kanssa juhlia ja elämässä oli kaikki hyvin

Vierailija
12/18 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytin tuossa joku aika sitten pyöreitä. Yksi tuttava kyseli etukäteen, aionko juhlia. Vastasin, että en ole pitänyt tapanani juhlia, ei kuulu minun agendalleni. Samainen tuttava kyseli myöhemmin vielä, miten olin juhlinut. Sanoin, että ostin pullan ja keitin kotona itselleni hyvät kahvit.

Vierailija
13/18 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson kuinka moni muistaa synttärini, ketkä onnittelevat tekstarilla tai kortilla, muuten olen yksin enkä juhli.

Vierailija
14/18 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko veloja?

Vierailija
15/18 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen hyvää ruokaa, jälkkäriks herkkua esim ben & jerrysin jäätelöä. Ehkä yksi siideri tai limu.

lillun kylpyammeessa ja teen kasvo/jalkahoidon ja myöhemmin katson elokuvia tai jotain hyvää sarjaa <3

Inhoan juhlia esim baarissa porukalla tms. Nuorempana koettu ja inhosin

Vierailija
16/18 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oikeesti tajuu miksi aikuiset ihmiset "juhlii" syntymäpäiväänsä. Ihan naurettavaa.

Vierailija
17/18 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en oikeesti tajuu miksi aikuiset ihmiset "juhlii" syntymäpäiväänsä. Ihan naurettavaa.

Minusta mikään syy juhlia ei ole naurettava! Juhlikoot joku vaikka sitä, jos vuoden ensimmäinen päivä osuu maanantaille, tai ostakoot kakun kun näkee vuoden ensimmäisen leskenlehden. Kyllä iloa ja juhlaa maailmaan mahtuu!

Toivottavasti en koskaan kyynisty noin pahasti.

Vierailija
18/18 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootteko veloja?

En tiedä muista, mutta itse ainakin olen.

T. Postaaja nro. 9, eli "kakku, pitsa ja elokuvailta". 🌼

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi