Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurista kuuluu kirosanoja ja lapsen itkua.

Vierailija
19.03.2019 |

Kyllä, mullakin palaa käämit välillä omien lasten kanssa. Tiedän miltä tuntuu kun väsyttää kun lapsi ei nuku tai on huono päivä. Mutta alakerrasta kuuluu jokikinen päivä huutoa, VITTU JA SAATANAA JA JUMALAUTAA. "Vittu älä sit syö, Vittu älä sit nuku". Ja lapsi itkee. En ole tätä lasta koskaan nähnyt mutta rattaat on oven edessä ja vauvapulkka joten veikkaisin lasta alle kaksi-vuotiaaksi. (asutaan siis kerrostalossa ja naapuri asuu meidän alapuolella niin että heillä on oma sisäänkäynti, on alin kerros).

Muuttivat vuoden alussa tähän, viikonloppuisin on joskus selkeästi juhlia (lapsi on oletettavasti muualla hoidossa) kun nuorta porukkaa ravaa ja käyvä tuossa talon edessä tupakalla.

Ahdistaa kamalasti lapsen puolesta mutta en tiedä mitä tehdä? En uskalla oven taakse mennä kysymään tarvisko apua (tätä yhdessä vaiheessa mietin kun lapsi oli itkenyt pitkän aikaa ja äiti taas huus vittusaatanaa). Mitä te tekisitte? Teen iltavuoroa itse joten olen näin päivisin kotona....

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa turvattomalta kasvuympäristöltå noin pienelle lapselle (ja isommallekin!). Tavalla tai toisella jonkun pitäisi tsekata perheen tilanne jo varmuuden vuoksi.

Vierailija
2/4 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varmasti lapsi ja perhe hyötyisi perhetyöstä tai kotipalvelusta, joten tekisin lasun. Oma pinna oli aika kireällä, ja itseäni auttoi kun sai puhua jonkun kanssa. Lasua meistä ei tehty kun hain apua itse, mutta ihan hyvä jos aiemmin olisi puututtu. Harvoin kukaan lähtee naapurin kehotuksesta apua hakemaan, joten sen puolesta voisi olla parempi että ulkopuolinen arvioi tilanteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin lasun. Sen voi tehdä jos huoli herää ja lasu tarkistaa onko huoleen aihetta. Äiti kuulostaa väsyneeltä.

Vierailija
4/4 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et kerran oven taakse uskalla mennä niin soita lastenneuvolaan ja kerro tilanteesta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän