Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaivaako aktiivimalli? Hae opiskelemaan!

Vierailija
19.03.2019 |

Opiskelemalla vältät aktiivimallin leikkaukset. Mikä on teoksyysi?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis vaihtaisin yli 600 euron aktiivimallimiinustetun työmarkkinatuen noin 200 euron opintotukeen?

Vierailija
2/6 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos opiskelee, niin tulee moninkertainen pudotus tuloihin. Aktiivimalli on pientä siihen verrattuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on maisterintutkinto 90-luvulta ja AMK-tutkinto parin vuoden takaa. Mitä lähtisin opiskelemaan, kun töitä ei vain löydy? Vinkkejä?

Vierailija
4/6 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos demarit voittaa eduskuntavaalit, niin aktiivimalli katoaa pikavauhtia! Niin on ainakin Rinteen Antti luvannut.

Vierailija
5/6 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ajattelin tehdä kunhan suoritan ensin nykyiset opiskelut loppuun. Kiitos ap että olet valmis sponsoroimaan keski-ikäisten opiskeluja verorahoillasi 😘. T. ikuinen opiskelija

Vierailija
6/6 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tein juuri näin. Satuin saamaan opiskelupaikan juuri sopivasti tammikuussa 2018.

Siitä alkoi köyhyys ja nyt olen masentunutkin. Koulussa opetus on ala-arvoista, työssäoppimispaikkoja ei tahdo saada ja jos saa, sinua käytetään häikäilemättömästi ilmaisena työvoimana. Näön vuoksi käydään kertaalleen joku tärkeä asia läpi jotta arvioinnissa työnantajan edustaja voi sitten suu vaahdossa vouhottaa, kuinka hienosti teimme yhteistyötä.

Arki on todella stressaavaa. En koe olevani edes täysin työkykyinen, mutta olen niin tottunut esittämään, että jaksan räpiköidä pakolliset asiat läpi. Kotona itken uupumusta ja loputtomalta tuntuvaa köyhyyttä.

Tämä kun loppuu, niin mitähän sitten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi