Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi kun yleisellä kuntosalilla olisi ns. 'pullerovuoro'

Vierailija
19.03.2019 |

Ei ole tarkoitus luokitella ihmisiä painon mukaan mutta olen itse pullero ja olisi mukava mennä
kuntosalille kun siellä olisi muitakin pulleroita ja huonokuntoisia. Saisi näyttää siltä kuin on ja kasvattaa kuntoa ilman muiden ilkeitä katseita.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä ois kiva katsella itselle morsmaikkua!

M30

Vierailija
2/9 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olen niin samaa mieltä!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne vaan ja ruokavalio kuntoon et ole pullero enään vuoden lopussa.Turha aikailla ja arastella jokainen aloittaa aina jostain.

Vierailija
4/9 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma etteivät pullerot kyräilisi toisiaan? Kunto kasvaa jollain nopeammin tai kiinteytyy vauhdikkaammin?

Vierailija
5/9 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samasta olen haaveillut. Vaikka kotona olisi laitteita, eivät ne pärjää monipuolisuudessa salin laitteille.

Vierailija
6/9 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onnistu, palstapeikot vetää siitä herneen nenään ja valittaa tasa-arvovaltuutetulle. Siitä viis, että myös pulleroilla miehillä olisi salille pääsy, palstapeikkojen mielestä kun miehet eivät voi olla pulleroita, joten tuo suosii naisia.

Vierailija
7/9 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti oma sali tai vuoro pulleroille (sekasali, ei pelkästään naisille)! Tulisin sinne heti. Olen ennenkin miettinyt miksi näitä on niin vähän, Kuopiossako se yksi isojen ihmisten sali oli. Kai kyse on siitä, että näitä saleja perustavat tyypit ovat liikuntahulluja, jotka eivät ymmärrä huonokuntoisia ja/tai pulleroita. 

Please, joku perustakaa tällainen pääkaupunkiseudulle!

t. pullero, joka haluaisi liikkua vertaistensa seurassa

Vierailija
8/9 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo käytännössä toimisi? Onko jokin BMI-raja, katsotaanko kuka on tarpeeksi pullea tulemaan sisään? Käännytetäänkö hoikemmat? Entä sitten kun pulleat hoikistuvat, toiselle salille mentävä? 🤔

Vierailija
9/9 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei ainakaan kyylätä kuntosalilla pahalla silmällä, vaikka painan 110 kiloa. Tai ehkä en vain huomaa sitä, kun en itsekään katsele muiden puuhasteluja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan