Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rv35+6 ja totaalisen kypsä...

Vierailija
28.03.2013 |

Viime päivinä supistellut melko paljon, ei aina kivuliaasti mutta silti niin ettei meinaa saada hengitettyä kunnolla. Ja jotenkin ne kivuttomatkin supparit vetävät reisiä pitkin, ja jotenkin tuntuvat inhottavasti peräaukossa.. Alaselässä lähes jatkuva paineen tunne, vatsa laskeutunut muutama päivä sitten. 

Tiistaina neuvolalääkäri niin saa nähdä onko nämä supparit aiheuttaneet yhtään muutoksia tuolla alakerrassa.. Aina välillä kun supparit tihenevät ja kipeytyvät iskee pelko että joko nyt pitäisi lähteä, onneksi nyt vielä toistaiseksi rauhoittuvat kun lepään. 

Esikoisen kanssa tällainen olo alkoi noin rv37, ja hän syntyi 38+6. Toivottavatsi tämä ei nyt ihan liian aikaisin viittisi tulla.....

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
02.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä muistin.. Ihme kyllä.. Mulle jäi vähän orpo olo tuosta lääkäri käynnistä. Nyt ei ollutkaan meidän normaali lääkäri vaan joku ihan uusi. Tuntui niin turhalta käynniltä, kun ei tiennyt mitään. Vielä kun itse aina lisäsi että hän ei oo nyt ihan varma. Kohdunsuuta ei löytänyt, mutta meinasi sitten että on napakka. En nyt sitten tiiä. Onneksi on viikkoja kasassa ja joistakin asioista tiesin itse katsomalla että kaikki on hyvin. 

Vierailija
2/15 |
02.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei =D 

Yritin etsiä tätä ketjua tänään aikaisemmin, mutten löytänyt enää, kivaa että satuttiin samaan aikaan nyt tänne =)

Minullakin oli nyt eri lääkäri kuin viimeeksi, mutta olin todella tyytyväinen koska se toinen on sellainen vähän työhönsä kyllästynyt jo, tai tuntuu ainakin olevan niin että se ei hirveästi mitään asiakkaisttan välitä, tekee vain apkolliset jos sitäkään....

Lääkäri totesi että tosiaan, todella alhaalla tämä lapsi nyt on (sf-mitta nyt alakäyrällä), kohdunsuu on pehmeä ja auki yhdelle sormelle. 

Ultrasi ja totesi että lapsivettä on riittävästi, sydän lyö hienosti ja kaikki näyttää olevan kunnossa, eikä tosiaan haittaisi vaikka päättäisi tulla jo.

Mies jo tuolla innokkaana odottelee että pääsisi auttamaan synnytyksen käynnistämistä =D

Valitettavasti minulla on nyt kipuja sen verran ettei oikein ehkä kiinnosta, vaikka tosiaan, jos jtn pientä kivaa yrittäis harrastella tässä niin ehkä saisi tän keilapallon kohta pois jalkojen välistä ja syliin.....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
02.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun poika syntyi just tossa vaiheessa, 35+6, hätäsektio ja painoi 2350g

keuhkot oli valmiit ja hieman keltaisuutta johon sai sinivalohoitoa.

Vierailija
4/15 |
02.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2013 klo 22:30"]

Mun poika syntyi just tossa vaiheessa, 35+6, hätäsektio ja painoi 2350g

keuhkot oli valmiit ja hieman keltaisuutta johon sai sinivalohoitoa.

[/quote]

Minkäikäinen poikasi nyt on? 

Niin, ja viikkoja nyt kertynyt täällä jo 36+4, eli keuhkot olisi vielä paremmassa kunnossa joten ei tarvitsisi sitä ainakaan murehtia =) Tai no, yksilöllistähän sekin varmaan on, miten keuhkot kypsyvät.. Eiku kehittyvät.. tai mitä tekevätkään =D

Vierailija
5/15 |
02.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

13 vastaa: täyttää 18v toukokuussa ;) ja tuntuu että syntyi just...

Vierailija
6/15 |
02.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2013 klo 22:35"]

13 vastaa: täyttää 18v toukokuussa ;) ja tuntuu että syntyi just...

[/quote]

En minäkään ymmärrä miten voi olla toinen jo syntymässä kohta kun esikoinenhan tuli mukamas vasta pari viikkoa sitten =D

Ajantaju jotenkin hämärtynyt totaalisesti....

Vierailija
7/15 |
28.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh.. Sama olo, samat viikot ja päivät. Kaiken lisäksi samana päivänä lääkäri. Olenko ollut unissani?

Vierailija
8/15 |
28.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

=D

Hmm , pelottavaa... Onko sinulle tulossa tyttö vai poika?

Vierailija
9/15 |
28.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö.. Luultavammin, mutta ei ollut ihan 100 % varma.

Vierailija
10/15 |
28.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö täälläkin, kuulemma 100% varma koska oli aika anteliiasti levittänyt jalkojaan kun ultrattiin =)

Vierailija
11/15 |
28.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

:). Paljos teille tulee ikäeroa esikoisen kanssa? Meille tulee vajaa 2 vuotta. Onko sua alkanut väsyttää. Mä nukun nykyisin kahden-kolmen tunnin päikkärit. 

Vierailija
12/15 |
28.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tulee ikäeroa 1v9kk. Päivän paras hetki on kyllä kun saa mennä pojun kanssa päikkäreille, nukutaan vaihtelevasti 1,5-2h =) Mutta väsyttää silti, kun yöt on vessassa ravaamista... Se on kyllä niin ärsyttävää, kun on melkeen nukahtamassa ja sitten se ihana vauva taas puskee rakkoa päin niin että on pakko mennä vessaan. Ja niin turhauttavaa jos ei tule sitten kuitenkaan mitään, pari vaivaista tippaa =D

Vierailija
13/15 |
28.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on kyllä.. Mua on enemmän vaivannut yölliset suonenvetokohtaukset. Pakko alkaa kävelee keskellä yötä niin helpottuu olo. Mutta nyt mun pitää alkaa menee nukkumaan. Muuten ei taas jaksa. :)

Vierailija
14/15 |
28.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniita unia ja tsemppiä loppumetreille =)

Tuuthan tiistaina kertomaan mitä lääkärissä sanottiin? 

Vierailija
15/15 |
28.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin tulla.. :) Pitää laittaa tää ketju jonnekkin talteen. ettei ee hukkaan..