Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä näitä ihmisiä vaivaa, eikö edes yöllä voi odottaa toisarvoisesta asiasta?

Vierailija
19.03.2019 |

Minulla on yksi tuote torilla myynnissä ja olen siinäkin välikätenä, kun vanha ihminen ei oikein osaa käyttää nettiä. Minulle oli tullut tuotteesta kysely illalla 22.30, kun olin jo nukkumassa. Kuulin kyllä kilahduksen, kun tuli, mutta en välittänyt ja seuraavien aikana olin jo nukahtanut. Klo 23 on tullut kysely, mikset vastaa, sitten 23.35 ja lopulta 00.30 että antaa olla, kun et kerran voi vastata. Voi elämän sanonko mikä. No laitoin tuossa vähän viiden jälkeen vastauksen, että olen ollut nukkumassa ja vastasin kysymyksiin asiallisesti. Jos hällä posti herättää, ei ole minun ongelmani.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä puhelin äänettömällä.

Vierailija
2/4 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu se on valvottava puhelimen äärellä 24/7!

Oikeesti - ihmisillä ei nykyään ole mitään tajua siitä, mikä on asiallinen viestimisaika ja mikä ei. Aina pitää saada vastaus heti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidä puhelin äänettömällä.

Eihän se nyt ollu asian pointti ollenkaan. Viestijä ei tule siitä sen kärsivällisemmäksi.

Vierailija
4/4 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei puhelimen kilahdus ole ongelma, mulla on se hiljaisella, ei ihan äänettömällä. Vaan tuo, että pitäisi olla koko ajan puhelimen ääressä, yölläkin. 

Töissäkin joskus työkaverit valittaa, kun joku ei vastaa heti. Pitää muistuttaa, että muutkin on palavereissa tai työmailla, ettei voi vastata ja ethän itsekään vastaa heti aina. Sitten nää mököttää. Ihme tyyppejä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän