Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaisista naisista hyvännäköiset miehet tykkäävät?

Vierailija
18.03.2019 |

Kertokaa jos tunnette sellaisia. Mieltyvätkö myös hyvännäköisistä naisista vai katsovatko enemmän naisen lompakkoa? Vai unohtavatko täysin molemmat ja keskittyvät henkiseen hyvinvointiin suhteessa?

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot tissit riittää

Vierailija
2/38 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole erityisesti ulkonäön perään, koska kaunis nainen rinnalla ei ole heille mikään statuskysymys. Muita asioita sitten arvostavat ihan henkilöstä ja persoonasta riippuen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikista, kilteistä, isorintaisista blondeista, joilla on hyväpalkkainen työ ja antelias luonne.

Vierailija
4/38 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäävät samanlaisista kuin muutkin miehet. Mutta myös hakevat sellaista naista josta oikeasti tykkäävät. Jotkut rumat miehet saattavat vonkailla jotain nuoria naisia, vaikka oikeasti tykkäisivät kypsemmistä. Hyvännäköisten ei tarvitse moiseen sortua.

Vierailija
5/38 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut isotissinen, enkä blondi, kun jäätävän hyvännäköinen mieheni iski silmänsä minuun. Olin silloin ihan tavallinen ja normaalipainoinen. 

Vierailija
6/38 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun hyvännäköinen mieheni tykkää mun näköisistä naisista,  tummahiuksista ja kurvikkaista.

Vierailija
7/38 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ollut isotissinen, enkä blondi, kun jäätävän hyvännäköinen mieheni iski silmänsä minuun. Olin silloin ihan tavallinen ja normaalipainoinen. 

Olit silloin normaalipainoinen? Oletko nyt iso lihava mätisäkki? Vai vaan vähän muodokas bmi40?

Vierailija
8/38 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miksi olisi pitänyt olla blondi? Yleensä miehet kuitenkin tykkäävät bruneteista.

Vierailija
9/38 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisista jotka tykkäävät kun niita pannaan pyllyyn

Vierailija
10/38 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pariskuntien osapuolten ulkonäöt ovat yleensä aika lähellä tosiaan, tosin mies voi sen korvata muillakin ominaisuuksilla ja saada kauniin naisen rinnalleen.

Vierailija
11/38 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä pariskuntien osapuolten ulkonäöt ovat yleensä aika lähellä tosiaan, tosin mies voi sen korvata muillakin ominaisuuksilla ja saada kauniin naisen rinnalleen.

Ja miksei nainen voi korvata?

Vierailija
12/38 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ihastuvat enemmän naisessa ulkonäköön, naiset enemmän miehessä älykkyyteen. Siinä karkeasti tieteellisten tutkimusten tuloksia.

Vierailija
13/38 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on hyvännäköinen mies. Itse oon ihan perusnätti.

Vierailija
14/38 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokkaa hyvää ruokaa, antaa toosaa ja ei nalkuta. Kaikesta muusta voidaan neuvotella.

Vierailija
15/38 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori, kaunis ja mukava. Harva kuitenkin on edes komealle miehelle mukava kun luulevat että voivat samaa paskaa latoa kuin tavismiehelle.

Vierailija
16/38 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella hyvännäköisillä miehillä on harvoin hyvin kaunis nainen

Vierailija
17/38 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ihastunut noin 27v akateemiseen blondiin, joka on samassa duunissa. Sykähdyttävän kaunis nainen, sellainen herkän oloinen tapaus. Duunilla ei minulle ole väliä kunhan vain on valmis tekemään töitä, eikä vain makaamaan kotona.

mies50v

Vierailija
18/38 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pätee myös toisinpäin. Todella hyvännäköisillä naisilla on harvoin hyvin komea mies.

Vierailija
19/38 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuule, kaikilla on tasan identtinen naismaku. :DDDDDDDDDDDD

eiköhän ihmiset oo yksilöitä..?????? :DDDDDDDDDDDDD

tietty jos vaan ulkosesti kattoo niin on jtn mitkä "saa kenet vaan" , varmaan joku bb-kätlin tyyliin. :DD

sellanen josta kukaan ei sano oikee mtn pahaa....

ja se ei todellakaa oo isorintanen :DDDDD

tietty joillekki riittää isot tissit, jopa niin pitkälle et kaikki muu on ihan se ja sama.. :D:D

on kuule aika paljon miehiä niissä jotka on hyvännäkösiä joidenkin mielestä, mikä seki riippuu ihan mistä tykkää, ja niil on kuule jokaisel ihan oma maku. ei voi sanoa että sellanen ja sellanen.

Vierailija
20/38 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pätee myös toisinpäin. Todella hyvännäköisillä naisilla on harvoin hyvin komea mies.

Miksi näin?

Villi veikkaus; nainen ei aidosti arvosta miehen ulkonäköä vaan "statusta"...eli rahaa valtaa ja kykyä tuhlata resursseja naiseen...eli mitä enemmän miehellä kykyä riistää luontoa ja aiheuttaa ilmastonmuutosta ja massasukupuuttoa ostamalla merkkivaatteita autoja yms...sitä enemmän nainen miehestä pitää...

Mies taas ei välitä naisen statuksesta vaan ulkonäöstä!