Mistä johtuu kamala väsymys?
Työpäivät matkoineen sen 9 tuntia, syön terveellisesti ja en juo tai polta. Nykyään olen niin väsynyt töiden jälkeen etten jaksa tehdä mitään. Minulla ei ole lapsia. Puolisoni ei ymmärrä että nukun valtavasti, mutta en virkisty. Aamupäivän olen pirteä, sitten alkaa taistelu. Mikä ihme tämä on? Olisiko verikokeista apua? Ja mitä arvoja tulisi pyytää seurantaan?
Kommentit (7)
Minulla sama juttu. Meinaan nukahtaa seisaalleni.
Täällä oli aiemmin se keskustelu rauta-arvoista. Ne varmaan kannattaa tarkistella.
Verikokeet ilman muuta. Kilpirauhasarvot, hemoglobiini, varastorauta, sokerit, ne ainakin tulee mieleen.
Tuohon voi olla miljoona syytä.
Itselläni oli samaa ongelmaa, ja eniten auttoi e-vitamiini ihan luonnollisista lähteistä, ja valtava kerta-annos d-vitamiinia.
Otin sitä d-vitamiinia 200.000 IU kerralla. Tuota voi googlettaa, jos haluaa kokeilla, siihen liittyy esim. se, että kannattaa huolehtia k-vitamiinista ja magnesiumista myös, mutta tosiaan se auttoi itselläni.
Täälläpäin ainaki lääkärit ovat ihan hiilenä niistä rauta-arvoja tilaavista asiakkaista. En uskalla ehdottaa.
Miettinyt ihan samaa.
Uupumusta ei ole.
Kilpirauhasen vajaatoiminta on, mutta siihen on lääkitys ja arvot aivan priimaa.
Raudanpuutetta ei ole.
Meinaan nukkua pystyyn koko ajan ja mikään unimäärä ei riitä.
Työuupumus? Minkälaista työtä teet?