Panostaako teillä miehet siihen miltä näyttää?
Parturissa usein vai harvoin? Partaa vai ei ja jos on parta, niin siisti vai epäsiisti?
Panostaako vaatteisiin ja ulkoiseen habitukseensa? Mitä ylipäätään pidätte jos mies on hyvinkin siisti, laittaa itsensä aina "edustuskuntoon" ja te naisena näytätte ehkä vaatimattomalta miehen rinnalla?
Kommentit (11)
Omani enemän kuin minä, ja on asiasta maininnut että voisin minäkin jotain yrittää heh
Panostaa joka päivä.
Hiukset lyhyet, parta leikattu. Suihku, partavesi, päivävoide joka päivä. Puhtaat ja siistit vaatteet kotitoimistollakin (chinot ja paita).
Tykkään!
Mä en ikinä miehenä laittaudu. Riittää kun pärjään nyrkkitappelussa ja lihakset kiiltää. Muusta en välitä. Hiukset käyn leikkaamassa kerran parissa vuodessa ja farkut pesen kahdesti vuodessa.
Panostaa sekä mies että teinipoika. Parturissa käyvät kerran kuussa. Hoitavat ihoa ja kynsiä, pitävät huolta hampaista ja hygieniasta. Pukeutumiseen kiinnitetään myös huomiota.
Mies työmatkapyöräilee, kävi juuri lenkillä, hiukset on siistit, ei partaa ja urheilukamppeiden lisäksi kaapissa on myös tyylikkäämpiä vaatteita.
Mutta minä olen aamuisin se joka on viimeisen päälle/laittautunut.
Ei mitenkään erityisesti. Käy parturissa kun hiukset alkaa olla liian pitkät (pari kertaa vuodessa), ajaa parran silloin kun jaksaa, kotona pukeutuu kuluneisiin huppareihin jne. Kyllä se kuitenkin julkisesti laittaa esim. kauluspaidan ja chinot, ja käy säännöllisesti suihkussa, enkä sen enempää toivoisikaan koska itsekin tykkään olla rennosti (kunhan hygieniasta pitää huolta).
Mulla on hyvin puhdas ja huoliteltu mies. Silittää kauluspaitansa päivittäin, käy joka kuukausi parturissa, peseytyy perusteellisesti joka aamu. Parranajosta hän saattaa viikonloppuisin tinkiä mutta työpäivinä ei milloinkaan.
Vierailija kirjoitti:
Käy parturissa kun hiukset alkaa olla liian pitkät (pari kertaa vuodessa).
Pari kertaa vuodessa! No on melkoinen mörrimöykky.
Panostin kun olin naimisissa, mutta nyt sinkkuna panostan vielä enemmän M45
Vinkkiä sinkkumiehet: huolehtikaa ulkonäöstänne, niin saatte seuraa. Resupekka-jöröjukka-look kun ei niin moneen naiseen toimi.
Panostaa aina silloin, kun haluaa miellyttää jotain muuta naista, kuin vaimoaan. Vaimohan tykkää siitä joka tapauksessa.