Merkkilaukut ovat naisten tissien kohottajia vrt. auto pippelinjatkeena!
Olen töissä, jossa tapaan paljon sivistyneitä, menestyneitä ja ulkonäköönsä panostavia naisia. Yhtä paljon tapaan toki miehiäkin.
Jos naisella on palaverissa joku Luis Vitton pidän häntä automaattisesti pinnallisena, tyhjänä ja ihmisenä, joka yrittää päteä olematta itse kovin hyvä.
Onko pippelinjatkeen synonyymi naisille tissien kohottaja vai virtuaalibotox?
Kommentit (19)
Ehkä luksusjatkeita voidaan alkaa kutsumaan unisexistisesti luksusjatkeiksi. Jatkaa ne sitten egoa tai pippeliä. Luis Vitton alkaa olemaan aika passé! Oikeasti hianot ihmiset ostaa ihan muita merkkejä. Luuserit Vittuun kirja teki aika kovaa hallaa Vittonille.
Siis Luuserit Vuittuun kirja... pahoitteluni.
Kyllä. Pippelinjatke = tissien kohotin.
Rypynpoistaja ja vyötärönkavenninkin hätätapauksessa käy.
Tai tukikeppi.
Tissileikkaus on naisten tissienkohotin. Ei naiset kuvittele saavansa miestä merkkilaukulla kuten miehet kuvittelevat naisten kiinnostuvan autoistaan.
Statusta silläkin korotetaan, muttei seksistatusta.
Enkä muuten tunne yhtäkään naista joille nää merkkilaukut olis jotenkin tärkeitä. Että olisko joku spesiifi vaikkakin mediassa näkyvä porukka sekä heidän taviskopionsa.
Ei naiset kuvittele saavansa meistä merkkilaukulla? Kuinka usein sä käyt AV.lla? Et ilmeisesti tarpeeksi usein! Täällähän on pilvinpimein harakoita, jotka puhuvat semikalliista pörsseistä suurina investointeina, jotka voi antaa tyttärille perinnöksi ja joiden arvo vain kasvaa. Luitkosä sitä yhtä ketjua, missä se nainen oli ostanut jonkun parin tonnin nahkapussun ja luuli sen miehen olevan ihan liekeissä siitä?!
Mies vastaa.
En sinällään vastaa kysymykseesi, mutta miehenä kommentoin, että vain erittäin pinnallinen mies saattaa tunnistaa naisen kantaman merkkilaukun. Ja vain homo katselee naisen laukkuja, normimies katselee naista (laukkua huomaamatta)
Tosin en tiedä sitä, katseleeko naiset miesten bemareita tai audeja, mutta itse en ole ostanut koskaan autoa naisten mieltymyksiä ajatellen, vaikkakin autoni on nykyisin hyvä ja kenties "laatuauton" maineessa. Ei kuitenkaan BMW, audi tai mersu
Miksi asioista pitää ajatella aina noin rumasti? Eikö voisi ajatella, että antaisi ihmisten nauttia siitä mistä kukin nauttii? Jos joku tykkää Blahnikin korkkareista tia Chanelin laukuista niin siitä vaan! Tai hienosta autosta tai Bossin puvusta. Onko se nyt niin paha jos nauttii kauniista esineistä?
Eikä ole itselläni kun ei ole varaa. Mutta jos olisi, saattaisinpa ihan omaksi ilokseni hankkiakin jotain kallista, jos esineestä tykkäisin ja sen omistamisesta nauttisin.
[quote author="Vierailija" time="27.03.2013 klo 20:36"]
Ei naiset kuvittele saavansa meistä merkkilaukulla? Kuinka usein sä käyt AV.lla? Et ilmeisesti tarpeeksi usein! Täällähän on pilvinpimein harakoita, jotka puhuvat semikalliista pörsseistä suurina investointeina, jotka voi antaa tyttärille perinnöksi ja joiden arvo vain kasvaa. Luitkosä sitä yhtä ketjua, missä se nainen oli ostanut jonkun parin tonnin nahkapussun ja luuli sen miehen olevan ihan liekeissä siitä?!
[/quote]
Ymmärrätkö lukemaasi? Sanoin että laukku on statuskohotin mutte seksuaalisellaisen.
Vai meinaatko että laukun miehensaantiarvo lisääntyy niin että tytär saa sitten oikein paljon munaa?
Olen samaa mieltä ed miehen kanssa siinä että laukuilla on merkitystä vain naisille jotka niistä ovat kiinnostuneet ja niille joille sillä on merkitystä. Miksi?
Hirvittävä kiinnostus omiin ja toisten laukkuihin, tisseihin, lihaksiin sekä muihin ulkonäköseikkoihin kertoo minusta ihmisestä paljon.
T. Mies, työnantaja ja rekrytoija
Huvittaa nämä investointilaukut, jos mulla olis ylimääräistä niin ostaisin mieluummin taidetta kuin jotain kasseja.
Määrittele hirvittävä kiinnostus laukkuihin, tisseihin, lihaksiin ja ulkonäköön? Luuletko, että ajattelen niitä jotenkin pakkomielteisesti jos leikittelen ajatukselle tissinkohottajista työpäivän päätteeksi ihan vain teoriana tai konseptina.
ap
[quote author="Vierailija" time="27.03.2013 klo 20:56"]
Huvittaa nämä investointilaukut, jos mulla olis ylimääräistä niin ostaisin mieluummin taidetta kuin jotain kasseja.
[/quote]
Minä en ostaisi taidetta, koska en voisi ostaa sellaista taidetta, jota haluaisin katsella. Tykkään lähinnä Edelfeltistä ja sentapaisista. Nykytaiteesta en nauti eikä esittävä taide ole nykyään suosiossa (eikä taida olla osaajiakaan), joten sitä ei saa riittävän edullisesti.
Sitäpaitsi kyllä design on taidetta.
Olen pärjännyt ja suhteellisen hyvinkin menestynyt nainen. Tämä kaikki vaatien usean vuoden työn ja panostuksen. Se on itse ansaittu omin avuin. En ole siis syntynyt rahakkaaseen perheeseen. Ei siis mikään kultalusikka. Minulla olisi varaa LV laukkuun/laukkuihun tai mahtihintaiseen statusta omaanvaan autoon. Ne eivät kiinnosta minua. En pidä LV laukkuja edes kauniina. Pärjään loistavasti peruslaukulla ja samoin autolla.
Muissa huomioni kiinnittää muut seikat. Sottaisuus, istumattomat vaatteet kenties, liika äänekkyys jne.
[quote author="Vierailija" time="27.03.2013 klo 21:05"]
Olen pärjännyt ja suhteellisen hyvinkin menestynyt nainen........ Pärjään loistavasti peruslaukulla ja samoin autolla. [/quote]
Ymmärrän miehenä sen, että pärjää peruslaukuilla, mutta mikäli autoilee hiemankaan matka-ajoa, en itse viittisi millään japsikopperolla ajella hetkeäkään, jos laatuautoon olisi varaa.
Laukut ovat aika viattomia jatkeita sille mille sitten ne lasketkin. Eivät saastuta, eikä niitä pidä katsastaa eikä mene muuta veroa kuin alv.
Laukut viattomia? Oletko vähän sivistymätön?
FIRENZE. Kiinalaismies säntää karkuun takaovesta, kun Firenzen poliisi marssii sisään kaupungin laitamilla sijaitsevaan varastoon. Ompelimoksi muutetussa hallissa parikymmentä kiinalaista ompelee Chanelin, Burberryn ja Max Maran käsilaukkuja – loput tehtaan työntekijöistä nukkuvat ja odottavat yövuoron alkamista hallin kattoon rakennetuissa nukkumakopeissa.
Poliisin rutiinitarkastuksessa käy ilmi, että tehtaan 28 kiinalaisesta työntekijästä 18 on laittomasti maassa. He asuvat tehtaassa.
Tuhannen euron käsilaukku valmistuu täällä muutamalla kymmenellä eurolla.
Poliisikierros Firenzen periferian tehdashalleihin jatkuu, ja vain hikipajoissa valmistettavien luksustuotteiden nimet vaihtuvat: Louis Vuitton, Dolce&Gabbana, Prada, Richmond, Ferragamo, Montblanc, Dior ja monta muuta.
Tapahtumat ovat otteita Italiassa toukokuussa esitetystä tutkivan journalismin tv-ohjelmasta nimeltä Report. Poliisin kanssa yhteistyössä kerätyn aineiston lisäksi toimittaja Sabrina Giannini tekeytyi muotitalojen alihankkijaksi ja dokumentoi vaatteisiin piilotetulla kameralla luksusmuodin tuotantoketjun varjopuolia ympäri Italiaa.
Reportin mukaan laittoman ja järjestäytymättömän työvoiman hyväksikäyttö on yleinen käytäntö luksusmuotituotteiden valmistuksessa Italiassa. Kiinalaisen työvoiman rooli kasvaa, mutta myös italialaisia hikipajoja on paljon esimerkiksi Napolissa. Työolot ovat epäinhimilliset, kun liimat, liuottimet, ruokailupisteet ja saniteettitilat kilpailevat tilasta ahtaissa tehtaissa. Laittomien työntekijöiden nukkumakoppeja piilotellaan tarkastuksien pelossa väliseinien ja hyllyjen taakse.
Mitä luulet, että autotehtailta sitten löytyy? Pelkkiä viattomia kiinalaisia? Tai öljylautoilta, varaosatehtailta tms.?
Laukku ei saastuta valmistuksen jälkeen kuitenkaan siinä missä huvijahti/auto.
Ensinnäkin suuri osa näkemistäsi Vuittoneista on kopioita.
Toisekseen ei kannata yleistää. Itseäni ns. merkkilaukut eivät kiinnosta paskan vertaa, autoni sen sijaan kyllä. Vaikkei autoni tissejä kohota eikä ryppyjäkään poista :)