Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaanako ?

27.03.2013 |

Luin netistä alkuraskauden oireita ja totesin et aika moni niistä osui mun oireisiin, mut jotkut voi kai lisätä perus flunssankin oireisiin ?

väsymys

pahoinvointi < minulla on etova olo ja päässä pyörii ajatus että tekisi mieli oksentaa aina kun ajattelen jotain tiettyä asiaa ja ylämahassa tuntuu outo tunne.

mielialan vaihtelut < oon viimeaikoina ollut paljon itkuisempi, ja välillä on hyvä fiilis ja hetken päästä alkaa ahdistamaan ?

nännien tai rintojen arkuus < ei kokoaikaista

alavatsan nipistely < ei nipistele ? kai ? en osaa kuvailla, tuntuu kuitenkin tyhmältä

kuume

päänsärky < pää särkee aika usein/jomottelee

tiheä virtsaamistarve (virtsaamisvaivat). hikoilu huimaus < niistin niin meinasi taju lähteä
kylmät väreet laihtuminen masennus närästys painonnousu palelu selkäkipu vatsakipu < maha sekasin usein 
vatsan turvotus.

Tossa pari viikkoa takaperin hävitin mun e-pillerit, ne kuitenkin löytyi, mut ehdin olla kolme päivää ilman niitä, jolloin kolmantena päivänä otin pillerin koska en halunnut kuukautisten vielä alkavan. Sen jälkeen olen suojaamatonta seksiä harrastanut, meni jonkin aikaa niin alkoi rusehtavaa limaa vuotaa alapäästä, sitten saattoi olla päivä kun ei vuoda, sitten vuosi taas vähän, pari tippaa verta joinain päivänä, sitten ei taas mitään, yms. 

Voisinko kuitenkin olla raskaana vai onko mun kroppa vaan jotenkin mennyt sekaisin ?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla