Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kuultomaalattu valkoinen lattia ihan out?

Vierailija
27.03.2013 |

Vai onko hieno? Onko teidän mielestä samaa sarjaa kun vajaa 10 vuotta sitten oli ne kirsikat ja muut tummat punertavat, jotka on nyt ihan out.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä yhtä asiaa: miksi out ja in on niin tärkeää nykyisin? Muoti muuttuu nykyään kauhean nopeasti ja moni tyyli vielä palaa takaisinkin. Älä juokse muodin perässä vaan pistä sitä mistä tykkäät. Mulle ainakin on yks hailee, onko kirsikka out, kun viihdyn lämpimissä sävyissä.

Kuultolakattu lattia on varmaan ihan hieno!

Vierailija
2/8 |
27.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita tuon sävyisiä jo toki ollut monen monta vuotta, mutta tuntuu, että ainakin täällä maaseudulla nuo ovat vasta nyt muotia taviksilla, jokainen tuntemani taloa rakentava on laittamassa noita... huoh. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen miettinyt samaa, lattianvalinta pian edessä. Haluan että lattiassa näkuu puun syyt ja lattian väri voi taittua johonkin, esim.harmaaseen. Tässä yksi kuva, toivottavasti näkyy:

https://www.google.fi/search?q=kuultovalkloinen+lattia&oe=UTF-8&hl=fi&client=safari&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=2w1TUdn-PIOUtAb7OA&biw=1024&bih=672&sei=5A1TUeivLYfCswb8ioGYCA#biv=i%7C156%3Bd%7Cif0MZwojaw7l

tM%3A

Vierailija
5/8 |
27.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis millä perusteella ja kenelle te oikein niitä kotejanne teette ja sisustatte? Eikö oma silmä ja järki sano, mitkä ne ovat ne omat tarpeet ja mikä on kaunista, mieltä ilahduttavaa, sopivaa?

Vierailija
6/8 |
27.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan ymmärrän tuon in ja out jutun, sillä haluan mahdollisimman ajattomia ratkaisuja. Ei ollut kauaa kun olisin halunnut pähkinänvärisen lattian, nyt en pidä siitä lainkaan, onneksi mies ei suostunut lattianvaihtoon.:D Ja mielestäni pähkinänvärinen on out.

Vierailija
7/8 |
27.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin teen kotini sitä silmällä pitäen, että kehtaan kutsua vieraitakin. Esim. lapsen päiväkotikavereiden vanhempia jne.  En todellakaan halua, että he saavat meistä sellaisen kuvan, että olemme ihan mauttomia, vähävaraisia (tai toisaalta pröystäileviä). ihan lapseni parhaaksi tämän teen. Itse olen niin vähän kotona, että on oikeastaan ihan sama millaista siellä on.

Vierailija
8/8 |
27.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasi jatkaa, siis itselleni on ihan sama millaista kotona on. Teen niin paljon töitä ja työmatkoilla voi asua vaikka missä luksushotelleissa, ei sitä luksusta kotona kaipaa vaan perheen kanssa yhdessäoloa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä