Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko 10- ja 13 -vuotiaat olla yksinään n. klo 1:een yöllä?

Vierailija
18.03.2019 |

mitä mieltä, jättäisittekö tuon ikäiset puol yötä keskenään?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos niilä on luotettava henkilö lähellä jolle soittaa kun hätä tulee, niin uskaltaisin.

Tuon ikäiset menee nukkumaan jo kello 9 illalla, niin eihän siinä voi mitään sattua.

Vierailija
2/6 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos niilä on luotettava henkilö lähellä jolle soittaa kun hätä tulee, niin uskaltaisin.

Tuon ikäiset menee nukkumaan jo kello 9 illalla, niin eihän siinä voi mitään sattua.

Kello 9 ja vapaaehtoisesti? Taidat olla lapseton vanhapiika. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Vierailija
4/6 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän tuonikäiset ei varmaankaan haluaisi / uskaltaisi. 13v haluaisi ja uskaltaisi kaverin kanssa, mutta en ole jättänyt.

Vierailija
5/6 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä muistan, että tuon 13-vuotiaana olen ollut kaverini kanssa kahdestaan koko yön. Jos ovat reippaita ja järkeviä ja olisin koko ajan puhelimen päässä tavoitettavissa ja pääsisin tarvittaessa äkkiä kotiin, voisin ehkä tuon ikäiset jättää. Jos itse siis arvelevat pärjäävänsä. En tietenkään jättäisi, jos olisin jonnekin kauemmas menossa tai esim baarissa, etten kuule tai ole ajokunnossa.

Vierailija
6/6 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli meno tässä yksi lauantai klo 19-23. Lapset on 9- ja 13-vuotiaat. Ilta olisi lapsilla mennyt ok kaksistaan, mutta nuorempaa pelotti mennä yksinään nukkumaan joten järjestin lapsenvahdin.

Mutta jos olisivat itse olleet sitä mieltä että pärjäävät, niin oliain varmaan uskaltanut jättää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä