Miksiköhän tykkään seurata, että joku pelaa psykologisia pelejä lähelläni?
Olen sellaisella alalla, että narsisteja ja muita luonnehäiriöisiä on paljon. Tunnistan heidät nopeasti. Minua jotenkin viehättää seurata heidän liikkeitään ja jopa sitä, jos he yrittävät kohdistaa manipulointia minuun. Jostain syystä osaa väistellä heidän yrityksiään. Joku heissä vetää puoleen. Mikä minussa on vikana?
Kommentit (6)
Onko niitä pelejä Windowsille tai Androidille? Onko open source tai freeware?
Onko sinussa itsessäsikin narsistisia piirteitä jos tykkäät tuosta?
Mä olen seurannut lähinnä sen takia että tulisi kokoon enemmän todistusaineistoa, jos vaikka haluaisi käyttää joskus. Tiedättehän, mitä enemmän pitkittää puhelua, sitä paremmin voi jäljittää. Arvoituksia ja jännitystä. Olisin tietty voinut lyödä luurin korvaan jo aikoja sitten. Psykologisia pelejä pelaava ei vain voi tietää mitä on saavuttanut tai ei, kun ei sinne toisen pään sisään pääse. Kutkuttavassa eikö olekin. Moni voi kompastua fiksuuteensa ja luulee että on fiksumpi mitä on.
Vihjeitä, kuka on pääjehu? Osa on kyllä mukana vain pelinappuloina, tietämättään. Kannattaa varoa että ei saa toisen rötöksiä omille niskoilleen.
Ei sinussa ole mikään vikana.
Olen itse vähän samanlainen. Joskus on kivaa jopa antaa hieman siimaa näille ja esittää olevansa tyhmempi kuin onkaan. Ihan luonnollinen tapa fiksulle reagoida manipulointiyrityksiin.