Mikä teidän mielestä määrittää, milloin pojasta tulee mies?
Kommentit (15)
Silloin kun osaa huolehtia itsestään ja asioistaan ilman erikseen huomauttamista.
(Hoitaa henkilökohtaisen hygieniansa ja kodin puhtauden ilman äitimamman tai vaimonsa erillistä kehotusta). Eli aika vähän niitä oikeita miehiä taitaa olla.
Se hetki, kun pääsee ns. "liukkaille".
Silloin kun ottaa vastuun elämästään, eli siis ymmärtää aidosti, että itse täytyy tehdä päätökset ja kantaa niiden seuraukset, eikä enää turvaudu vanhempiin tai opettajiin tai yhteiskuntaan ylipäätään.
Vierailija kirjoitti:
Silloin kun ottaa vastuun elämästään, eli siis ymmärtää aidosti, että itse täytyy tehdä päätökset ja kantaa niiden seuraukset, eikä enää turvaudu vanhempiin tai opettajiin tai yhteiskuntaan ylipäätään.
Jos noin on, niin vasemmistolainen on poika vielä eläkeiässä, kun luottaa ja turvaa kaikessa suureen ja mahtavaan yhteiskuntaan.
Kun oppii puolustamaan maataan tunkeutujilta. Enkä puhu intistä.
Naisyliluti kirjoitti:
Kun on käynyt intin.
Ei todellakaan, sitten kun rupeaa veronmaksajaksi on varaa sanoa vastaan.
Kun poika saa oikeen isoa römpsykkää niin hänestä tulee mies. Kaikista pojista ei tule ikinä miehiä, koska he saavat vain tiukkoja piukkoja viiva *ittuja.
Vierailija kirjoitti:
Kun poika saa oikeen isoa römpsykkää niin hänestä tulee mies. Kaikista pojista ei tule ikinä miehiä, koska he saavat vain tiukkoja piukkoja viiva *ittuja.
Iso römpsykkä on monesti niin pelottava värkki että monesta pojasta kasvaa peräkammarin poikia.
Se kun poika tai tyttö ymmärtää olevansa itse vastuussa itsestään ja elämästään eikä kukaan muu. Ihminen pystyy elämään tämän palstan perusteella todistettavasti ainakin nelikymppiseksi ilman että siirtymää vastuunotossa on tapahtunut. Esimerkkejä löytyy molemmista sukupuolista.
Sitten kun elättää itse itsensä ja iskän ja äiskän kukkarolla/ ruokapöydässä eläminen loppuu.
Pystyy lukemaan Vauva-palstaa hermostumatta.