Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käykää äänestämässä Miss XL -kisoissa!

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
27.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä oli ne XL kokoiset? Kyllä XL mallin tulee olla 

- yli 175cm

- paino sel-väs-ti yli 125kg

pikkusia olivat minun makuuni. sellainen kunnon obesity on minun makuuni.

Vierailija
22/37 |
27.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta se on aika erikoista, että nämä naiset näyttävät lähes jokainen ikäistään huomattavasti vanhemmalta. Yleensähän sanotaan pyöreyden kasvoissa peittävän rypyt ja siten nuorentavan. Ehkä huonot meikit (ja mielestäni myös epäonnistuneet kampaukset) saavat aikaan ton vanhenemisefektin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
27.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2013 klo 15:36"]

Musta se on aika erikoista, että nämä naiset näyttävät lähes jokainen ikäistään huomattavasti vanhemmalta. Yleensähän sanotaan pyöreyden kasvoissa peittävän rypyt ja siten nuorentavan. Ehkä huonot meikit (ja mielestäni myös epäonnistuneet kampaukset) saavat aikaan ton vanhenemisefektin?

[/quote]

Ylipaino vanhentaa eikä siinä auta vaikka kuinka kasvot olisi pinkeinä ja kireinä rasvakerroksesta.

Vierailija
24/37 |
02.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmiset täällä on niin ylimielisiä, itse olen sitä mieltä että kyllä pyöreä/lihava voi olla kaunis.. Ei nekään jotka ovat laihoja ole niin kauniita.. Ja jos suurimmalta osasta miehistä kysytään niin eipä ne laiheliinitkaan niin mukavia ja kauniita ole.. Itse olen pyöreä ja ylipainoinen, tiedän että monien miesten mielestä olen kaunis ja vaikka ylipainoa on. Olen aina tehnyt työni kunnolla ja ikinä en ole sairaslomalla oman painoni takia ollut!!!!!! Muutenkin sairaslomalla olen ollut todella harvoin, olen varmaan yksi vähiten sairaslomalla olevista meidän työpaikassa. Olen todella terve, ei ole mitää sairauksia eikä ole koskaan ollutkaan... Ihmiset luulevat että kaikki isot ihmiset ovat sairaita tai eivät liiku ja syövät vain herkkuja..! Sekään ei pidä paikkansa, itse en ole herkkujen perään, syön terveellisesti ja liikun.! Ärsyttää ihmiset kun yleistävät eivätkä tiedä mikä on todellinen syy jos ihminen on ylipainoinen.. Jo ruumiinrakenne voi toisilla olla iso, lihas painaa enemmän kuin läski, ylipainoiset voivat olla lihaksikkaita vaikka heillä ylimääräistä onkin.. Joillakin voi taas olla jokin sairaus mikä lihottaa.. Monet ylipainoiset ovat sinut itsensä kanssa, jos terveyttä on ja ei sairaaloista ylipainoa mikä olisi terveydelle haitallista eivät heillä ole syytä laihduttaa koska he ovat tyytyväisiä omaan kehoonsa.. Laihat ovat useimmiten paljon ylimielisempiä ja tarkkoja ulkonäöstänsä, vaikka olisi itse laiha eikä haluaisi olla ylipainoine ei silti tarvitse lihavia sättiä.. Ihmiset miettikää tätä ennen kuin tuette arvosteleman ihmistä.!!!!!!!!!! Ärsyttää kun nykyään ei anneta olla omana itsenään sellaisia kuin kukin on vaan joka asiasta pitää sanoa..!!

Vierailija
25/37 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voittihan tuo Suvi kumminkin. Tässä on koira haudattuna... löysinpäs facessa Iltiksen sivuja selaillessani jopa tälläisen: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=105939939612575&set=a.105941876279048.1073741828.100005897076625&type=1&relevant_count=1 Huijata nyt itsensä voittoon. Mie en kyllä ymmärrä ollenkaan tuommoista peliä.

Vierailija
26/37 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua äänestää, koska en pidä yhtään lihavista naisista. En ole nähnyt yhtäkään kaunista lihavaa naista.

Vierailija
27/37 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2013 klo 06:14"]Huijata nyt itsensä voittoon. Mie en kyllä ymmärrä ollenkaan tuommoista peliä.[/quote]

Nyrkkeilijät istuvat ennen kisoja elmukelmuissa saunassa, jotta nesteet lähtisivät ja pääsisivät mahd. alhaiseen painoluokkaan. Miss XL vetää hampparia, että pääsee mahd. isoon painoluokkaan. Selavii.

Vierailija
28/37 |
30.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tälläsiä kisoja ei pitäisi olla. Eikö noilla kiloilla pitäisi jo hävetä! Tässä ei ole enään mistään muodoista kysymys vaan siittä silkasta läskistä! Yritetään tehdä nuorista vaikeasti ylipainoisista jotka tarvitsisivat lääkäriä ja pikaisesti tehdä kauniita vaikka ovat ihan rehellisesti sairaita eikä noissa kiloissa voi olla hyvä olla.

Hirveetä kun 20 näyttää 40 vuotiailta ja ollaan jo noin lihavia.. Toivotaan että tekevät itselleen jotain

Vierailija
29/37 |
27.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipaino on tosiaan rumentava ja vanhentava tekijä, siitä ei päästä mihinkään. Niin miehille kuin naisillakin.

Naisille tosin nuoruus ja nuorekkuus on viehätysvoiman kannalta paljon tärkeämpää, kuin miehille.

Vierailija
30/37 |
27.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniita ja upeitanaisia kiloineen päivineen. Mutta.. voi jeesus taas noita stailauksia!!!

Vierailija
31/37 |
27.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös sen ihan ekan ja ihan kauniinkin Miss XL:n kohtaloksi tullut Tapaninpäivän tsunami? Menikö siinä jopa ihan koko perhe?

R.I.P.

Vierailija
32/37 |
27.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko 76-77 kg nainen tosiaan Miss XL-kokoa? Mielestäni ei.

Aika karsea tuo ykkösen ja vitosen uimapuvun kuviointi...

Vierailija
33/37 |
27.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan surkeaa stailausta ja kuvatkin näyttää siltä, että siellä on joku harjoittelija pistetty pokkarilla räiskimään vähän sinne päin.

Vierailija
34/37 |
27.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi lyhyitä alle 160 cm tosi monta. Kyllä missin minusta nyt pitäis 170 cm olla, vaikka onkon XL.

Vierailija
35/37 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kuka vain voisi voittaa mutta ei tuo BB-suvi joka näyttää pitävän mainos kampanjaa joka paikassa vaikka erittäin kauniin näkönen onkin.

Herättään se aina mielenkiintoa lukijoiden puolesta kun mukana on "julkkis"
,mutta minusta se ei ole oikein muita kilpailijoita kohtaan.

Vierailija
36/37 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2013 klo 19:31"]

Miksi ihmiset täällä on niin ylimielisiä, itse olen sitä mieltä että kyllä pyöreä/lihava voi olla kaunis.. Ei nekään jotka ovat laihoja ole niin kauniita.. Ja jos suurimmalta osasta miehistä kysytään niin eipä ne laiheliinitkaan niin mukavia ja kauniita ole.. Itse olen pyöreä ja ylipainoinen, tiedän että monien miesten mielestä olen kaunis ja vaikka ylipainoa on. Olen aina tehnyt työni kunnolla ja ikinä en ole sairaslomalla oman painoni takia ollut!!!!!! Muutenkin sairaslomalla olen ollut todella harvoin, olen varmaan yksi vähiten sairaslomalla olevista meidän työpaikassa. Olen todella terve, ei ole mitää sairauksia eikä ole koskaan ollutkaan... Ihmiset luulevat että kaikki isot ihmiset ovat sairaita tai eivät liiku ja syövät vain herkkuja..! Sekään ei pidä paikkansa, itse en ole herkkujen perään, syön terveellisesti ja liikun.! Ärsyttää ihmiset kun yleistävät eivätkä tiedä mikä on todellinen syy jos ihminen on ylipainoinen.. Jo ruumiinrakenne voi toisilla olla iso, lihas painaa enemmän kuin läski, ylipainoiset voivat olla lihaksikkaita vaikka heillä ylimääräistä onkin.. Joillakin voi taas olla jokin sairaus mikä lihottaa.. Monet ylipainoiset ovat sinut itsensä kanssa, jos terveyttä on ja ei sairaaloista ylipainoa mikä olisi terveydelle haitallista eivät heillä ole syytä laihduttaa koska he ovat tyytyväisiä omaan kehoonsa.. Laihat ovat useimmiten paljon ylimielisempiä ja tarkkoja ulkonäöstänsä, vaikka olisi itse laiha eikä haluaisi olla ylipainoine ei silti tarvitse lihavia sättiä.. Ihmiset miettikää tätä ennen kuin tuette arvosteleman ihmistä.!!!!!!!!!! Ärsyttää kun nykyään ei anneta olla omana itsenään sellaisia kuin kukin on vaan joka asiasta pitää sanoa..!!

[/quote]

Olen tismalleen samaa mieltä kanssasi. Lihava voi olla yhtä terve kuin normaalipainoinenkin/ laiha. Itselläni on kanssa aika reippaasti ylipainoa (on ollut aina, lapsesta lähtien), olen kohta 40 vuotta ja en ole ollut milloinkaan sairaana mihinkään ylipainoon liittyvän asian takia. Itse asiassa olen työpaikkani tervein jos sairalomapäivissä mitataan, ja työkaverini ovat pääsääntöisesti hoikkia naisia.
Tämän lisäksi syön varmasti terveellisemmin kuin työkaverini jotka vetävät jatkuvasti töissäkin karkkia, pullaa, eineksiä. Itse en esim. pullaa syö lainkaan. Omat kiloni olen kerännyt perusruoalla (huom, en millään rasvamätöllä) ja liian vähäisellä liikunnalla. Toki haluaisin olla ulkonäön vuoksi hoikempi, mutta tosiaan terveyden kanssa minulla ei ole ollut koskaan mitään ongelmia. Yksi flunssa vuoteen ei varmaankaan suoraisesti johdu ylipainostani. Veriarvot, kolesterolit yms.ovat suorastaan ihanteellisissa arvoissa.
En halua mitenkään puolustella lihavuuttani, mutta tosiaan on hyvä kaikkien muistaa se että että lihavakin voi olla terve, onnellinen, rakastava ja rakastettava ihminen. Ihan kuten hoikkakin. Eli älkäää tehkö kenenkään ulkonäöstä johtopäätöksiä hänen terveydestään tai onnellisuudestaan, en minäkään tee.

Vierailija
37/37 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan