Miksi miehet lähtevät kokeilemaan avointa suhdetta?
En tiedä olenko jotenkin tavallista valveutuneempi tämän asian suhteen, mutta se on minulle itsestäänselvää, että nainen löytää heti uusia panoja ja miehelle voi tuottaa suuria vaikeuksia löytää edes yksi ja sekin jää kauas naiselle tarjolla olevasta laadusta.
Jos miehellä ei ole sitä kokemusta jo etukäteen, että hänelle naisten kaataminen on helppo homma (juuri kenellekään ei ole), niin vapaan suhteen kokeileminen on aina miehelle häviö.
Ehkä nuo miehet eivät ole olleet tarpeeksi katkeria pyöriäkseen netissä lukemassa satoja tunteja keskusteluita homo sapiensin pariutumiskäyttäytymisestä ja siten heiltä on jäänyt varjoon se tosiseikka, että tavallinen nainen saa aina - tavallinen mies satumaisella tuurilla joskus.
Kommentit (5)
Ainoa nainen, jonka mies saa parisuhteeseen on nainen, joka haluaa avoimen suhteen. Tai sitten mies on sellainen, joka osaa pyöritellä naisia ja haluaa myös ainakin yhden varman.
Tai mies, joka kiihottuu siitä että naisella on muita.
Sulla menee nyt ap avoin suhde ja panemiset sekaisin keskenään.
Avoin suhde on muutakin kuin yhden yön juttujen etsimistä.
Mulla oli kerran panokaveri, joka alkoi seurustella "avoimessa suhteessa" naisen toiveesta. Ennen tätä fb:llä ei ollut mun lisäksi muita naisia kuin satunnaisesti. Mulla meni moti hommasta kun mietin, että hän on saattanut useinkin olla toisen naisen emättimessä vain muutamaa tuntia aiemmin ja ei luultavasti ole kovin kiihkeä mulle, jos saa halunsa yleensä tyydytettyä muualla. En suoranaisesti jättänyt, mutta kiinnostus väheni niin paljon, että seksi käytännössä loppui. Jätkää selvästi ärsytti, että naiset ei pysykään niin helposti kuin kuvitteli :D
Öh, mihin viittaat nyt? Jos ei ole sitä parisuhdetta edes, niin miten kokeilla avointa suhdetta?