Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huono olo jo viidettä päivää, mutta en oksenna

apua
18.03.2019 |

Torstaina kesken koulupäivän tuli yhtäkkiä olo että kohta oksennan, olin 2 viikkoa sitten mahataudissa ja sen jälkeen joka päivä ollut vähän heikko olo, mutta yhtäkkiä olo paheni. En halunnut pakosti oksentaa, koska pelkään oksentamista. Torstaista lähtien oon vaan maannut sängyssä, menee pari tuntia, että saan edes noustua ylös, koska aina kun menen istuma asentoon, tulee huono olo. Huono olo saattaa johtua siitä ette ole syönyt kunnolla moneen päivään. Sen voisi korjata syömällä, mutta heti kun syön niin tulee huonompi olo, eli vaikka se auttaisi niin eka kuitenkin tulisi huono olo. Aloitin n.1.5kk sitten e-pillerit ja mietin onko niistä tullut pahoinvointia haikkavaikutuksena. Miksi oireita tulisi vasta nyt, kun oon kuitenki niitä jo käyttänyt jonkun aikaa? En tänäänkään pysty lähtemään kouluun ja ahdistaa, koska oon aina niin paljon koulusta pois. En tiiä tuleeko pahoinvointi sen takia, että jännittäisin jotain ja en vain pysty hallitsemaan ajatuksiani. Yritän siirtä ajatuksia kokoajan muuhun, mutta muistot siitä kun viimeksi oksensin tulee mieleen pakosti.
En tiiä onko tää eri ongelma, mutta mulla on painetta korvissa ja tuntuu että ois sellanen pala kurkussa. Nukun ihan hyvin, mutta syöminen ja liikkuminen ei onnistu. Tässä parin päivän aikana tippunut 2-3kg painoa ja huolestuttaa vähän. Oon tosiaan 14-v tyttö ja oksensin silloin pari viikkoa sitten ekaa kertaa ikinä ja nyt, niinkuin aina ennekin oon, pelkään sitä ihan hirveesti. En pysty lähtee kouluun, en voinut mennä kaverille yöksi, vaikka hän on naapurini ja ollaan tunnettu melkein koko elämä. En siis tiiä miksi aloin jännittää sitäkin niin paljon.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan