Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihailevatko miehet pettäjiä? Kerskuvatko miehet toisilleen?

Vierailija
26.03.2013 |

Joskus on tullut sellainen olo, että miesten keskuudessa on jotenkin ihailtua olla pettäjä. Pitääkö tämä paikkansa? Tiedättekö, että kukaan mies olisi koskaan sanonut esimerkiksi kaverilleen, että pettäminen on inhottavaa? Puuttuvatko miehet yleensä toistensa naissuhteisiin?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan osaa sanoa mitään? Todella kiinnostaisi tietää.

Vierailija
2/30 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni sanoi, että miesporukassa pettäminen on ihailtua. Hänestä tietenkään ei ole ihailtavaa, mutta muista sitten sitäkin enemmän.

Varsinkin ne joilla on huono itsetunto tarvii hakea pönkitystä muualta kun oma suhde on liian tuttu..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole koskaan kuullut kenenkään kerskuvan pettämisillään. En edes tiedä, että kukaan kavereista tai kaverin kavereista olisi pettänyt vaikka sen verran monta miestä tunnen, että joku varmasti on - varsinkin kun osalla käänteitä ihmissuhteissa on riittänyt. 

Uskoisin, että suurin osa pitää pettämistä halpamaisena. 

Vierailija
4/30 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä ihailusta. Jotkut pitävät tosiystävänä sellaista, joka ei moiti kaveriaan pettämisestä. Itse pitäisin tosiystävänä vasta sellaista, joka uskaltaa myös sanoa jotain muuta kuin myötäilyä ja päänsilitystä silloin kun kaveri mokaa. No, lika barn leka bäst. Jotkut ihmiset haluavat kasvaa ja kehittyä, toiset taas haluavat ympärilleen itsensa tasoista rupusakkia.

Vierailija
5/30 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"mun miehestä se ei ole ihailtavaa, kaikkien muiden mielestä on"

just joo ja mun mies ei ole koskaan pettänyt mua eikä tule pettämään :D

Vierailija
6/30 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväpiiriini kuuluu paljon myös miehiä ja en ole kyllä koskaan tuollaiseen törmännyt. Tuskin se ainakaan ns. normaalien fiksujen ihmisten keskuudessa mitenkään ihailtua on.

Vierailija
7/30 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksinaamaisia ei kukaan ihaile. Joten jos on vakavassa suhteessa ja pettää niin on perseenreikä. Vapaa mies saa kyllä pyörittää naisia ja häntä kadehditaan.

Vierailija
8/30 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kuulun porukkaan jossa kukaan pettämisillään kehuskeleva tuskin sais päänsilittelyä tai kehuja. Enemmänkin ehkä jotain "vittu sä oot tyhmä", "vittu mikä pelle"-kommenttia. Vanhanaikaista porukkaa, mutta mun mielestä hyvällä tavalla. Siis semmosta perhekeskeistä ja naisia ja ylipäänsä ihmisiä kunnioittavaa. Varmasti sellaisiakin löytyy, joiden mielestä tuo asia on kehuskelun ja kehumisen arvoinen, mutta ne on jotain pienimunaisia huonolla itsetunnolla varustettuja idiootteja, joilla on tarvetta tuntea itsensä hyväksytyks keinolla millä hyvänsä. Arvaan ma.

T. Yksi kundiporukassa hengaileva lepakko

Vierailija
9/30 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas luulen, että miehet kadehtivat - joko salaa tai ihan avoimesti - miestä, jolla on useampia naisia. Mutta he eivät ihaillessaan ja kadehtiessaan mieti, mitä kaksinaamaisuutta ja epärehellisyyttä sellaisen ylläpitäminen vaatii. He eivät siis ihaile sitä pettämistä, vaan sitä, että jollakin on kaksi naista (tai enemmän.)

Vierailija
10/30 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miespuolinen ystäväni tuomitsee jyrkästi pettämisen mutta ei kieltäydy jos on varattua tarjolla.

Vierailija
11/30 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2013 klo 13:42"]

He eivät siis ihaile sitä pettämistä, vaan sitä, että jollakin on kaksi naista (tai enemmän.)

[/quote]

Tuo on aika lailla totta. Ei toki päde kaikkiin miehiin silti, mutta pohjimmiltaan totta.

Vierailija
12/30 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2013 klo 13:30"] No, lika barn leka bäst. [/quote]

Eikä, sä olet varmasti sama tyyppi, joka on kaikissa ketjuissa aina hokemassa tuota. Voisitko joskus keksiä jotain uutta?

Olen kuullut miesten halveksivan pettämistä pettäneen selän takana, mutta pitäneet mielipiteensä ominaan pettäneen seurassa.

Vierailija
13/30 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin sankari on se joka saa vietyä naisen toiselta mieheltä.

Lisäksi uskottomia naisia halveksutaan yli kaiken. Jotkut selvästi nauttivat siitä kun saavat huijattua varatun naisen sänkyyn, kun se uskoo kaiken lepertelyn.

Akateemisista piireistä duunareihin sama sääntö.

Vierailija
14/30 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, mitä mä olen asiasta miesten kanssa puhunut, ja puhun paljon koska työskentelen ainoana naisena työpaikallani, niin eivät he kyllä ihaile pettäjiä, mutta eivät myöskään pettäjälle suoraan tämän toimintaa tue. 

Takanapäin on tosin paljon keskusteluja siitä, miten joku voi panna toistakin kun on olemassa oma perhe jo jne. mutta kasvokkain siitä ei hiiskuta.

Kuin ei myöskään puhuta ylipäätään niistä suhteista, ne vain tiedetään.

Vierailija
15/30 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2013 klo 14:43"]

Suurin sankari on se joka saa vietyä naisen toiselta mieheltä.

Lisäksi uskottomia naisia halveksutaan yli kaiken. Jotkut selvästi nauttivat siitä kun saavat huijattua varatun naisen sänkyyn, kun se uskoo kaiken lepertelyn.

Akateemisista piireistä duunareihin sama sääntö.

[/quote]

Hieman masentavaa jos näin on. Sehän tarkoittaisi että kaikki miehet ovat valmiita innolla panemaan naista jota "halveksuvat yli kaiken".

Vierailija
16/30 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2013 klo 14:43"]

[/quote]

Voin vahvistaa tämän paikkansapitävyyden. Tai siis tuo tuo varattujen huijaaminen ei ole mitenkään universaalia, mutta uskottomien naisten halveksunta on.

Tiedättekö, eniten näitä uskottomia naisia mollaavat, nauravat ja halveksuvat juuri heitä vikittelevät miehet. Kuulisittepa vain, mitä miesporukoissa puhutaan silloin, kun naisia ei ole paikalla.

Eihän tämä kivaa tai oikein ole, mutta tällainen on maailma.

M28

Vierailija
17/30 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen törmännyt kerskumiseen ainoastaan silloin jos on oltu kaverin äidin kanssa sängyssä.

Vierailija
18/30 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2013 klo 20:58"]

Olen törmännyt kerskumiseen ainoastaan silloin jos on oltu kaverin äidin kanssa sängyssä.

[/quote]

Sama juttu, itse asiassa. Voin sanoa, että jo kuuntelemisesta tuli likainen olo, mutta nauratti se silti.

M28

Vierailija
19/30 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisia halveksuvat miehet saavat eniten naisia. siinä mietittävää teille arvon naiset.

Vierailija
20/30 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkääpäs yleistäkö, jokaista ihmistyyppiä varmasti löytyy jostain, kun oikein aletaan kaivaa, mutta totuus on tämä:

Näin nelikymppisenä ja monenlaisia "äijäporukoita" nähneenä voin sanoa, että tällaisia rehvastelijoita on hyvin vähän. Miehet eivät ylipäätään puhu asioistaan toisilleen paljoa. Kolmen päivän kalareissu voi kulua hyvinkin keskinäisen suunsoiton ja nokittelun parissa niin, että jälkikäteen kaverin työ- ja perheasiat ovat ihan yhtä suuri mysteeri kuin ennen reissuakin.

Näitä amerikkalaisten elokuvien äijärinkejä ei ole todellisuudessa olemassa, ei ainakaan meillä Suomessa :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä