Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesten strategia iskeä naisia baarissa: joukon rumimman naisen lähestyminen.

Vierailija
17.03.2019 |

Olen pistänyt merkille, että miehet lähestyvät ryhmän epäviehättävintä naista baarissa. Tällöin ei yleensä tule pakkeja samantien & tyyppi saa muun naisjoukon sympatiat ja hyväksynnän. Kun kaveri on ujuttautunut joukkoon rumimman kautta, voi hän siirtyä iskemään ryhmän kuumimpia.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun strategia on olla vamppi. Silloin joku mukava nainen tulee luokseni.

Vierailija
2/11 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite menin ysärillå tästä syystä kauneimman luo suoraan. Ja persettä tuli voin kertoo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun strategia on tuijottaa naisia kauempaa. Välillä haen juomaa, ja sitten jatkan taas tuijotusta. Vielä ei ole tärpännyt.

Vierailija
4/11 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en yksinkertaisesti lähesty mitään naisryhmää. Koko ajatus tuntuu kuin leijonien keskelle gladiaattoriareenalla joutuminen. Kutsukaa minua vaikka nössöksi ja pelkuriksi, ai dount kheer.

Vierailija
5/11 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos saman illan aikana iskee useampaa naista ja vielä samasta porukasta tajuaa jokainen että siltä horatsulta saa helppoa seksiä.

Vierailija
6/11 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Strategiat ovat säälittävän, pelkurimaisen miehen merkki. Sen vaistoaa ja yksikään laatunainen ei sellaisen kanssa edes keskustele.

Vierailija
7/11 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en yksinkertaisesti lähesty mitään naisryhmää. Koko ajatus tuntuu kuin leijonien keskelle gladiaattoriareenalla joutuminen. Kutsukaa minua vaikka nössöksi ja pelkuriksi, ai dount kheer.

Minulla kävi niin, että lähikaupan työntekijänainen oli kerran kavereineen baarissa samaan aikaan. En kuitenkaan uskaltanut tälle mennä mitään juttelemaan ja ilmeisesti otti tämän jotenkin negatiivisesti, koska kaupassa olen saanut vähintäänkin viileää palvelua.

Vierailija
8/11 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää ny miehet enää jaksako naisten perässä juosta.

Ottakaa Buddhasta mallia.

Voin kertoo, että elämä on paljon rauhallisempaa ja stressittömämpää, ku saa "sellaset" ajatukset hallintaan.

Vierailija
9/11 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä paikkaansa. Kas kun naisporukan sisällä kukaan muu ei enää koske mieheen joka on jo yrittänyt yhtä naisista. Ellei ole aivan sikamaisessa humalassa.

Vierailija
10/11 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, kyllä mulla on eri kokemus. Että pitäisi tietää, mistä ikäryhmästä ap puhuu.

Keski-ikäiset kyllä edelleen käy sen kauneimman luona ensin. Sitten siirtyy seuraavaan ja seuraavaan... Vimonen on sitten jo tatti otassa, että painu jätkä helv ttiin! Järjestys ei ole aina sama, mutta viimeinen on. :(

Vierailija
11/11 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa. Kas kun naisporukan sisällä kukaan muu ei enää koske mieheen joka on jo yrittänyt yhtä naisista. Ellei ole aivan sikamaisessa humalassa.

Mies lähestyy naisporukan epäviehättävintä, mutta ei välttämättä yritä iskeä häntä. Voi olla pelkkää keskustelua ja yleistä jutustelua.

Tarkennus.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi