epävarma mies, joka haksahtaa epävakaisiin naisiin
ja joista suhteen edetessä tulee väsyneen ja ahdistuneen näköisiä.
Onko tällä epävarmalla miehellä peli menetettyvai mitä voisi tehdä kehittääkseen itseään?
Kommentit (6)
Suosittelen ap:lle vasektomiaa. - tuollaisten vanhempien lapsi
No, olen siis tuo epävarma mies. Kolme pidempää suhdetta ovat menneet saman kaavan mukaan. Ensimmäisen naisen kanssa olin yhdessä yli 10 vuotta. Toisen naisen kanssa suhde kesti vuoden ja nyt olen vakavassa suhteessa uuden naisen kanssa.
Kaikki naiset ovat olleet valloittavia, ihania tapauksia tavatessa. He ovat hehkuneet elinvoimaa, tykänneet seksistä ja ovat olleet kauniita ja menestyneitä. Mutta pikku hiljaa, meidän suhteen edetessä, heistä kaikista on tullut dominoivia, ahdistuneita ja ihmeellisiin tunteenpurkauksiin taipuvaisia.
Olen alkanut miettiä, että mikä vika minussa on? Miksi naiset muuttuvat kanssani tuollaisiksi?
Olen epävarma ja joutunut kokemaan nuorempana kaikenlaisia juttuja. Nykyään melko menestynyt mies kuitenkin. Olen myös todella kiltti ja teen naisten eteen paljon.
Oletko aloite kyvytön?
Tekeekö nainen päätökset kun "sulle käy kaikki"?
Ehdotatko itse koskaan vaikka ulkoilua tai nyt mennään leffaan ilman viikko kausien etukäteen suunnitelmia.
Kun nainen ehdottaa jotain, vastaatko: "voishan sitä harkita" selvän kyllä tai ei sijaan.
Mieheni on tuommoinen ja välillä tai usein koen ahdistusta kun ns. kaikki tekeminen on mun harteilla. Kerran kahteen vuoteen tulee muukin kuin leffailta kotona ehdotus. Rasittavaa!
Ja ei en ole harkinnut eroa. Ei kiinnosta se vaihtoehto.
Välitätkö niistä naisista oikeasti?
Et nyt yhtään avaa miten epävarmuutesi, tai naisten epävakaus ilmenee. Mikä menee parisuhteessa pieleen?