En ole seurustellut tai harrastanut seksiä koskaan, nainen 27 vuotta
Kommentit (18)
Miksi halusit tämän tuoda ilmi?
T: neitsyt nainen 33v
Vierailija kirjoitti:
Ois kiva tietää onko kohtalotovereita. Tunnen itteni oudoksi
Otan osaa. Mulla on ollut sellaisia surkeita parin kuukauden tapailusuhteita, mutta ei koskaan mitään oikeaa ihmissuhdetta, tuskinpa tuleekaan sellaista. Kyllähän tää masentaa, varsinkin kun ei ole elämä muutenkaan kunnossa.
Kuule, et menetä mitään. Voin taata.
En minäkään ole koskaan seurustellut tai harrastanut seksiä.
N30
Mietitkö joskus miltä tuntuisi, kun mies silittäisi hiuksiasi aamuturpealla peniksellä ja toisi aamiaista vuoteeseen?
Vierailija kirjoitti:
En minäkään ole koskaan seurustellut tai harrastanut seksiä.
N30
<3
Minä seurustelin ja harrastin seksiä ensimmäisen kerran ollessani 28-vuotias. Oikein hyvin olen ehtinyt tutustua aiheeseen vaikka niin myöhään aloitin. Mutta kyllähän se silloin itseä mietitytti. Sellainen muutos edelsi tuota, että kuutin pieneltä paikkakunnalta isolle paikkakunnalle ja aloin bilettää lähes joka viikonloppu.
En ole minäkään enkä edes suudellut. Nainen 34v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minä olen 43-vuotias nainen enkä ole koskaan seurustellut tai harrastanut seksiä. Harvinaistahan tämä on mutta en pidä itseäni outona.
Suomessa kovin rumia miehet yleensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minä olen 43-vuotias nainen enkä ole koskaan seurustellut tai harrastanut seksiä. Harvinaistahan tämä on mutta en pidä itseäni outona.
Mikä mahtaa olla syynä?
Itse olen vasta 25v neitsyt nainen. Minun tarkoitukseni ei olekaan koskaan seurustella tai harrastaa seksiä, koska minulla on libido nollissa eikä parisuhdekaan tarjoaisi minulle mitään koska en lapsia halua tai fyysistä läheisyyttä kaipaa. Meitä on moneen junaan, älä turhaan soimaa itseäsi. Toki jos sinä kaipaat seksiä ja vastaavaa, niin kannattaa ruveta tekemään töitä asian eteen, esim. profiilin voisit tehdä nettideittisivustolle. Älä kuitenkaan hätäile ja huoli "ketä vaan" :)
Sen vielä ymmärtää että mies, joka ei ole iskemässä naisia, päätyy seksittömäksi. Mutta se, että nainen päätyy samaan tilaan, se vaatii jo kyllä jotain muuta. Mutta siis arvostan teitä koskemattomia naisia, ja mukava havaita että teitäkin löytyy!
Eipä tuo haittaa. Löydät vielä hyvän miehen, älä ota epätoivoisesti heti ensimmäistä joka tulee vastaan.