Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ennusta minulle!

Vierailija
17.03.2019 |

Elämässä pitkä masentava jakso, onko tulevaisuudessa mitään vai jatkuuko tämä samanlaisena vaan, Stressaavia asioita ovat muunmuassa koulupaikan saanti, tämän hetkinen työ, ystävyyssuhteet(olen aika yksinäinen) sekä parisuhde.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä kaikki ruutuaika minimiin, tee itsellesi elämäntapa muutos, liiku enemmän, syö terveellisesti, kaikki haitalliset tavat tupakka ja alkoholi kokonaan pois. Kun keho voi hyvin, mieli voi myös, onneen ei tarvitse kumppania tai uusia ystäviä, riittää kun opit nauttimaan elämästä ja siitä mitä sinulla on. Kun itsetuntosi kasvaa niin ihmiset alkavat kiinnittämään sinuun huomiota, mutta ole tarkka, millaisia ihmissuhteita haluat, älä anna itseäsi kohdella huonosti.

Vierailija
2/10 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitat lotossa sata miljoonaa. Rahasalkku on kuitenkin painava ja liukkaalla niksautat selkäsi. Hoitokulut ovat sata miljoonaa koska tää kaikki tapahtuu Venäjällä. Alat prostituoiduksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pistä kaikki ruutuaika minimiin, tee itsellesi elämäntapa muutos, liiku enemmän, syö terveellisesti, kaikki haitalliset tavat tupakka ja alkoholi kokonaan pois. Kun keho voi hyvin, mieli voi myös, onneen ei tarvitse kumppania tai uusia ystäviä, riittää kun opit nauttimaan elämästä ja siitä mitä sinulla on. Kun itsetuntosi kasvaa niin ihmiset alkavat kiinnittämään sinuun huomiota, mutta ole tarkka, millaisia ihmissuhteita haluat, älä anna itseäsi kohdella huonosti.

Tuo on totta. Onneksi alkoa en juuri käytä ja aion aloittaa uuden harrastuksen. Juoksemisesta saan hyvää fiilistä, se on mun juttu. Joskus ihmissuhteissa, silloin kun oli ystäviä, olen antanut heidän kohdella minua kuin roskaa :/ hyviä neuvoja, kiitos =)

Vierailija
4/10 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen olemassa hyviä ja pahoja henkivaltoja. Suosittelen turvaamaan Jeesukseen Kristukseen. Katso lisää täältä: https://tuleuskoon.fi/

Siunausta! :)

Vierailija
5/10 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 lisää vielä, että Jumalalla on suunnitelma elämällesi. Hän johdatuksessaan on turvallista kulkea, sillä hän tuntee sinut paremmin kuin sinä itse. Hän tietää mikä juuri sinulle on parasta.

Vierailija
6/10 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

4 lisää vielä, että Jumalalla on suunnitelma elämällesi. Hän johdatuksessaan on turvallista kulkea, sillä hän tuntee sinut paremmin kuin sinä itse. Hän tietää mikä juuri sinulle on parasta.

Uskon kyllä Jumalaan, mutta välillä tulee kyseenalaistettua omaa uskoa. Miksi olen tällaisessa elämäntilanteessa nyt? On ahdistavaa haahuilla ja olla yksin tässä maailmassa. Tuntuu, ettei kukaan ymmärrä. Toivon todellakin, että myös minua varten olisi jokin suunnitelma.

Vierailija
7/10 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti on suunnitelma juuri sinua varten, Jumalalle olet todella rakas.

Itse katselin juuri tätä, suosittelen sinullekin. :) https://www.tv7.fi/vod/player/66390/

Ja suosittelen hakeutumaan kristillisen seurakunnan kokouksiin, sinne voi ihan vaan hipsiä ja istua takariviin, ne on kaikille avoimia. Näin saat vahvistettua yhteyttäsi Jumalaan.

Vierailija
8/10 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit myös laittaa esirukouspyyntöjä tänne liittyen huolenaiheisiisi: https://sansa.fi/esirukoukset/

Niin puolestasi rukoillaan.

Vierailija
9/10 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit myös laittaa esirukouspyyntöjä tänne liittyen huolenaiheisiisi: https://sansa.fi/esirukoukset/

Niin puolestasi rukoillaan.

laitettu!

Vierailija
10/10 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

osaisiko vielä joku nähdä minulle jotain? 

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme