Kokemuksia Kuvix.fi ?
Kommentit (5)
Tilasin seinäkalentereita. Kalenterissa kuvat täysin epätodellisen väriset, eikä toimittaja edes näe ettei värit ole oikein. En suositteke.
Asianunteva liike, josta saa apua myös omatoimiseen tallennukseen. Suosittelen.
Tilasin kyseiseltä toimittajalta lasinaluset omalla painatuksella. 4 viikkoa myöhemmin päätin soittaa liikkeeseen koska lasinalusia ei näkynyt. 3 Puhelun sekä muutaman sähköpostin jälkeen he myönsivät että eivät saa painettua näitä minulle vaikka väreinä oli musta sekä valkoinen ilman mitään erikoisuuksia. Heidän ehdoituksensa oli että lähettävät minulle epäonnistuneet lasinaluset sekä tekevät minulle uudet kun heille saapuu lisää näitä varastoonsa. Uudet jäi saamatta... En suosittele kyseistä liikettä kenellekkään enkä varmasti itse tilaa heiltä jatkossa mitään.
Ei kannata käyttää. Tilasin heiltä VHS kasetin digitoinnin muistitikulle 6.4.2021, ja lähetin kasetin menemään heille muistitikun kera. Näin, että paketti noudettiin 14.4. Heiltä ei kuulunut mitään pariin viikkoon, niin yritin soittaa ja laitoin viestiä 29.4 jossa kyselin tilanteesta. Ei vastausta. Tänään (2.6.2021) tuli paketti Kuvixilta, jossa oli VHS kasetti, muistitikku, ja DVD levy. Muistitikku oli tyhjä, ja minulla ei ole DVD soitinta niin en voi katsoa videota.
Olisin voinut ihan hyvin käydä paikallisessa kirjastossa digitoimaan VHS kasetin DVD levylle, ja se olisi kestänyt pari tuntia, eikä 6 viikkoa.
Tämä oli ajan ja rahantuhlausta, ja asiakaspalvelu on olematonta. En suosittele Kuvix.fi.
Eikö kenelläkään?