Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos on syrjäytynyt, voiko saada

Ulla
17.03.2019 |

siivoojan sosiaaliavusta?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa, mutta kyllä niitä ongelmia oikeasti pitää olla, että mitään tuollaista myönnetään esim. vakava masennus tai jotain vastaavaa, jolloin tietysti pitää myös olla kaikki muukin tuki lääkitys yms. käytössä, jotta voidaan olettaa, että avun tarve on todellinen.

Vierailija
2/8 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä kaikkein intiimeintä reikää ainakaan meinaa saada millään vaikka ei olisi syrjäytynytkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tosi masentunut ja yksin. Koti on kuin kaatopaikka. Kissakin reagoi.

Soitin sosiaalipäivystykseen tammikuussa. Ystävällinen rouva oli pistänyt mulle uuden ajan kirjeitse.

Vierailija
4/8 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkseni voit saada sinne sosiaaliavustajan auttamaan siivouksessa, mutta et ihan siivoojaa. 

Jos ette jaksa pitää kodista huolta niin, että eläimet kärsivät niin voisittko luovuttaa eläimet koteihin, jossa niistä pidettäisiin huolta, edes väliaikaisesti? Siihen asti, kun päästette jaloillenne?

Vierailija
5/8 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksaisitko ottaa yhteyttä paikalliseen eläinsuojeluyhdistykseen ja keskustella kissan tilanteesta asiallisesti heidän kanssaan? Siis vaikka sähköpostia jos soittaisivat sinulle tms. Voisit saada apua kissan hoitoon jne. Toivottavasti saat myös toivomaasi siivousapua ja tukea muutenkin. Voimia aloittaja!

Vierailija
6/8 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa on minun ainoa ystävä. Se on tosi tarvitseva. Kävelee päälläni kun makaan.

Kiitos vastauksista.

Aika perjantaina.

Vierailija
7/8 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kissa on minun ainoa ystävä. Se on tosi tarvitseva. Kävelee päälläni kun makaan.

Kiitos vastauksista.

Aika perjantaina.

Ymmärrän, että kissasi on sinun paras ystäväsi, mutta sinun on myös mietittävä kissasi parasta. Eikö hän sinun ystäväsi ansaitse sen?

Vierailija
8/8 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vastauksista.

Aika perjantaina.

Odota sitä aikaa ja puhu rehellisesti tilanteestasi, päätöksiä ei kannata hätiköidä, jos kissa saa ruokaa ja huolenpitoa, niin eläinsuojeluun ei ole mitään tarvetta soittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi