Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaiset ihmiset muuttavat kaupungin vuokra-asuntoihin?

Vierailija
17.03.2019 |

?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne joilla ei ole varaa muuhun.

Vierailija
2/19 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kaikenlaiset. Tuttavapariskunta asui kaupungin vuokra-asunnossa, kun insinööri-lääkäripariskunnan insinööri opiskeli myös lääkäriksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luottotiedottomat ei saa muualtakaan.

Vierailija
4/19 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne jotka haluaa helpon ja luotettavan vuokranantajan.

Vierailija
5/19 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä muutin uudesta, omasta omakotitalosta. Tosin velkainen. Tuskin mä ihmisenä tässä välissä muutuin? Ensin asuin yksityisellä homekämpässä.

Vierailija
6/19 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupungin vuokra - asunnot ei ole niitä halvimpia. Yksityiseltä saa halvemmalla vuokrattua.

Vierailija
7/19 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on huonoja kokemuksia yksityisestä vuokraisännästä esim ruinaa vuokranmaksua luonnossa ja tulee asuntoon omilla avaimillaan muuten vaan katselemaan niin kaupungin asunnossa ei ole tällästä riesaa.

Vierailija
8/19 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Helsingissä ainakin harvat ja valitut, sillä niihin on hirmuiset jonot, syystä että ovat huomattavasti markkinahintoja halvempia. 

Vierailija
9/19 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaiset idiootit roikkuvat muissa kiinni, sellaisia joilla ei ole elämää?

Vastaavia löytyy taloyhtiöistä joissa känninen valtion virkamies käy potkimassa ovia (eikä vaimokaan päästä kämppään sisään), kakarapoju vinkuu kun vanhemmat tulevat kylään, pullo kädessä liikkuva ekononi yrittää kusettaa verottajaa ja ajaa autolla yli.

Vierailija
10/19 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne jotka haluaa helpon ja luotettavan vuokranantajan.

Tämä. Ne jotka ei haluu mitään vuokranantajan yllärivisiittejä. Kuullu aika helkutisti juttuja näistä hulluista. Asuntokin tuntuu enempi kodilta, kun sitä ei omista kukaan yksityishenkilö. Ei haittaa vaikka jotai vähä hajoais tms.

Vierailija
11/19 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnellisimmat. Niihin on vaikea päästä ja katsotaan tarkasti, millaisia ihmisiä sinne otetaan. Siksi siellä asutaan eikä muuteta pois, kun kerran on sinne päästy. Meillä on naapurissa kaupungin vuokra-asunto ja kaiholla katselen sitä.

Vierailija
12/19 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaupungin vuokra - asunnot ei ole niitä halvimpia. Yksityiseltä saa halvemmalla vuokrattua.

Enpä ole hinteroja huomannut täälläpäin ja vaikka nyt vähän halvempi olisikin alkuun, niin äkkiäkös se ottaa kaupungin kämpän kiinni kun vuokra nousee joka vuosi ahneuslisän ansiosta. Plus se ettei tiedä koska se vuokranantaja keksii laittaa kämpän myyntiin ja siinäpä olet sitten nolla-ihmisarvoinesi pelkkä esittelynukke siellä kun vierasta porukkaa ramppaa pällistelemässä, eikä auta itkeminen.

Vierailija
13/19 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim mä. Olen KTM.

Vierailija
14/19 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne, jotka saa asumistukea

Vierailija
15/19 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliiseissa haettiin kerran poliisin vanhaa tuttua tässä kaupungissa eräästä talosta, riehuu ja aiheuttaa harmia naapureille. Talo on täynnä kalliita erikoisia asuntoja, joissa ei ihan pienituloista väkeä asu. Selvästi oli talo ja alue tunnistettavissa. 

Mun kaveri asuu kaupungin rivarissa miehensä kanssa. Ovat tavallisia vakityössä käyviä duunareita, joilla ei vain ole mielenkiintoa ostaa omaa, kun paikka on niin hyvä ja tykkäävät talosta. 

Osaketalo ei takaa koskaan täyttä rauhallisuutta. Nissä on tehty tappojakin, hyvilläkin alueilla. 

Vierailija
16/19 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä! Olen 29-vuotias, keskituloinen, korkeakoulututkinnon suorittanut toimihenkilö eli tavallistakin tavallisempi tallari. Asunto-osake sijaitsee siistissä taloyhtiössä ison kaupungin keskustan tuntumassa ja talossa on näiden muutaman kaupungin omistaman osakkeen lisäksi ihan yksityishenkilöiden omistusasuntoja. Taloyhtiö on rauhallinen, asunto siisti ja vuokra maltillinen. Ei valittamista. :)

Vierailija
17/19 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi kaverini, jotka tienaavat keskivertoa enemmän ja säästivät omaa asuntoa varten

Vierailija
18/19 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun kaupungin vuokratalossa, koska haluan asua edullisesti ja huolettomasti. Tässä saan asua vaikka loppuelämäni, joten asunto tuntuu kodilta.

Vierailija
19/19 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini asuu. Ja itse asuin siellä n. 17 vuotta. Ei tosin ole perus kerrostaloasunto, vaan yksittäinen asunto talossa jossa on vuokrattavia työtiloja. Ei naapureita, alle 2 km kaupungin keskustaan, järven rannalla ja muutenkin mukavalla alueella. Vuokra tosin on noussut monta kertaa, ja talo on aika vanha eikä parhaassa kunnossa.

Ei varmaan ole mikään peruskokemus kaupungin asunnoista kuitenkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän