Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisit, vihaan miestäni.

Vierailija
17.03.2019 |

Ollaan oltu pian 10 vuotta yhdessä, ollaan naimisissa ja meillä on pieni lapsi. Itse olen burn outin partaalla työ- ja opiskelukuvioiden takia. Mies on siinä mielessä ihana että hoitaa kotia (on työtön) ja lapsen päiväkotikuskaukset yms. On melko rakastava, haluaa halia, olla sylikkäin, suukotella ja olisi erittäin halukas myös sängyn puolella.

Itseä ei voisi vähempää kiinnostaa mikään tekeminen miehen kanssa. Kun pääsen kotiin 10-12 tunnin päivän jälkeen, jaksan vain maata sohvalla lapsen unillemenon jälkeen, haluja ei ole, paino on noussut radikaalisti, ja aina jos mies tekee tai sanoo jotain vähänkin poikkipuolista räjähdän. Olen vakavasti harkinnut eroa jo pari vuotta, mutta mies ei halua. Toivoisin myös lapselle ehjää perhettä ja tiedän etten jaksaisi yh:na joten olen pysynyt mieheni kanssa.

En tiedä mitä tekisin. En halua olla erossa lapsestani enkä pärjäisi yksin kun en edes ole kotona sellaisiin aikoihin että saisin vietyä päiväkotiin sun muut pakolliset hommat. Toisaalta vihaan miestäni täysin syyttä wnkä halua että lapseni saa tälaisen parisuhteen mallin.

Mitä sinä tekisit tilanteessani?

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pyrkisin ainakin siihen, että tarjoaisin miehelle kivan ja rauhallisen kodin. Mikään ei pakota räjähtämään tai olemaan vit-tumainen äm-mä. Ja ole avoin miehellesi, kerro, mitä tunnet ja koet. Voisitko kuitenkin sallia hänelle ulkopuolisen suhteen? Kamalaa toisen ihmisen kidutusta tuollainen. Miehelläsi on vain yksi elämä, ja hän kärsii ja joutuu uhraamaan sen tuohon.

Vierailija
2/38 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähennä töitä tai opiskeluja. Kuullostaa siltä, että ongelmasi on väsymys, ei parisuhde.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet burn outissa. SE on se ongelma. Tarvit lomaa ja elämänmuutoksen. Et selvästi kestä tuollaista määrää työtä ja se maksaa sulle sun perheen aika pian. 

Vierailija
4/38 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma ei ole miehesi vain sinä itse. Miksi edes teit lapsia jos halusit opiskella ja käydä töissä samaan aikaan? Ei mies arvosta sitä että jaksat tehdä pitkää päivää, vaan haluaa naisen just siksi että olisi joku jota helliä tai suukotella.

Vierailija
5/38 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No just. Mietit eroa miehestä joka on ihana ja hoitaa lapsen? Sit mietit että jos eroat, niin lapsi olis automaattisesti sun kanssa???

Mun mielestä sun miehellä on kyllä oikeus pitää laps jos eroattei, kerta muutenkin hoitaa pääosan lapsen kanssa.

Vierailija
6/38 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lapsen pitäisi jäädä sinulle erossa?

Vierailija
7/38 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se ihana miehes lapsineen jollekin ihnanalle naiselle, etei mene pilalle.

Vierailija
8/38 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi lapsen pitäisi jäädä sinulle erossa?

minäminä mentaliteetti. Nykyään äideillä on liikaa oikeuksia vaikka tässäkin tapauksessa on päivänselvää kummalle se lapsi menee asumaan jos ero tulee.

Vierailija
9/38 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin kuulostaa siltä, että ongelmasi johtuvat töiden ja opiskelujen aiheuttamasta väsymyksestä tai burn outiltahan tuo jo oikeastaan kuulostaa, ihan klassiselta sellaiselta. Eli siihen tilanteeseen sun pitäisi nyt alkaa etsiä jotakin ratkaisua ja siitä sitten voi lähteä parisuhdettakin vaalimaan.

Vierailija
10/38 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään työ- ja opiskelukuvio ei ole sellainen etteikö sitä voisi muuttaa. Lähtisin siitä.

Vierailija
11/38 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähennät sen 10-12 tuntisen päivän johonkin normaaliin. Opiskeluun tai töihin taukoa nyt.

Älä luule, että elämäsi helpottuisi erosta.

Ei ole miehen vika, että vedät itsesi piippuun. Eikä kenenkään etu.

Tottakai sitten kuolinvuoteella tulet katumaan juuri sitä, että otit breikkiä töistä / opiskelusta juuri silloin kun se eniten oli tarpeellista koko perheen hyvinvoinnin kannalta. Sitä kuitenkin suosittelen,.

Vierailija
12/38 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun miehelle löytyisi kyllä ottajia.

Miksi yleensäkin tehdä noin pitkää työpäivää ja vielä opiskelut siihen päälle? Sun lapsesi on vain lyhyen aikaa pieni. Millaiset prioriteetit sulla on? Miten koet noin muuten voivasi?

Nyt kannattaa kyllä katsoa itseään peiliin ja hakea apua. Jos näet sen tarpeelliseksi. Jos et näe, peli avioliittonne osalta on todennäköisesti pelattu.

Vierailija
13/38 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihapuhetta.

Vierailija
14/38 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis olen miehelle puhunut eroajatuksista, mutta mies ei halua, sanoo rakastavansa minua ja vain minua. Jos olisi samaa mieltä erosta niin oltaisiin jo erottu. Lapsen ajattelin saavsni puoliksi(viikko viikko systeemi kun on isompi, lyhyemmällä variaatiolla alkuun) mutta en pärjäisi noita omiakaan viikkoja. Ja kun valmistun, olen vuorotyössä mikä vaikeuttaa lapsen hoitoa huomattavasti. Olen harkinnut taukoa koulusta tai töistä, mutta taloudellinen tilanne ei anna periksi miehen työttömyyden takia ja jos lykkäisin koulua, tuntuu sekin gölmöltä kun koulua jäljellä enää reilu vuosi.. ja tauon jälkeen tahti jatkuisi taas samana.

Ja tiedän että tämä viha sisälläni on järjetön, mutta en voi sille mitään.

Ap

Vierailija
15/38 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tarjosin miehelle myös avointa suhdetta/ hänelle vapaata elämää, ei halunnut tätä.

Ap

Vierailija
16/38 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä työnantajalta vain aamuvuoroa, sanot olevasi burnoutin partaalla.

Vierailija
17/38 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin siis olen miehelle puhunut eroajatuksista, mutta mies ei halua, sanoo rakastavansa minua ja vain minua. Jos olisi samaa mieltä erosta niin oltaisiin jo erottu. Lapsen ajattelin saavsni puoliksi(viikko viikko systeemi kun on isompi, lyhyemmällä variaatiolla alkuun) mutta en pärjäisi noita omiakaan viikkoja. Ja kun valmistun, olen vuorotyössä mikä vaikeuttaa lapsen hoitoa huomattavasti. Olen harkinnut taukoa koulusta tai töistä, mutta taloudellinen tilanne ei anna periksi miehen työttömyyden takia ja jos lykkäisin koulua, tuntuu sekin gölmöltä kun koulua jäljellä enää reilu vuosi.. ja tauon jälkeen tahti jatkuisi taas samana.

Ja tiedän että tämä viha sisälläni on järjetön, mutta en voi sille mitään.

Ap

Käy nyt ihmeessä juttelemassa vaikka seurakunnan perhetyöntekijän kanssa (ilmaista). Saat purkaa ajatuksia.

Ero ei tod ole vaihtoehto tuossa, eikä helpota sun väsymystä millään.

Vierailija
18/38 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestäkää yhteistä aikaa, lapsenvahti kotiin tai lapsi kylään isovanhemmille tms jotta pääsette yhdessä leffaan, tanssimaan tms mitä sitten tykkäättekin yhdessä tehdä. Ja sen lisäksi sitä syvempää parisuhdeaikaa, sekin on tärkeää.

Vierailija
19/38 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on sinussa eikä se parane eroamalla (ehkä?). Mars terapiaan pohtimaan mikä saa sinut vihaamaan miestä joka äkkiseltään kuulostaa ihanalta. Miehesi ei ole syyllinen siihen jos olet burn outin kynsissä. Mutta oli miten hyvänsä, terapiaa tarvitset ja ehkä saat sen myötä selville mikä sua vaivaa.

Vierailija
20/38 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katse peiliin, et vihaa miestäsi vaan kanavoit pahanolon häneen. Se ei ole miehen vika että sä olet uupunut. Silloin ei tunne positiivisia tunteita! varaa lääkäriaika hae saikkuu ja oo tiukkana että saat tarpeeksi pitkän sairasloman. Perhe on nyt tärkein, siispä opinnot tauolle kokonaan! Ehdit kyllä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan