Lue keskustelun säännöt.
Oon aivan "täynnä" mun työtä mutten
25.03.2013 |
kuitenkaan uskalla ottaa riskiä ja lähteä jonnekin muualle. Toisessa paikassa mun palkka todnäk putoaisi useamman satasen eikä mulla olisi uutena työntekijänä sellasia vapauksia mitä nyt on.
Oon vaan niin kyllästynyt tähän toimistossa kökkimiseen! Mitä mä teen???? Tuntuu niinkuin heittäisin elämääni hukkaan täällä! Haluaisin tehdä jotain asiakaspalvelutyötä mutten uskalla lähteä tästä paikasta jossa mulla on suht varma työpaikka.
Oon miettinyt miltä tuntuisi jos pomo tulis nyt ilmoittamaan että mun hommat loppuu ja se ajatus tuo mulle pelkästään hyvän mielen. Pitääkö mun nyt vaan ootella että jos EHKÄ saisin joskus fudut?!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Olisi usein niin helpottavaa saada vierittää vastuu elämästä ulkopuoliselle. Jos sinut irtisanottaisiin, pääsisit kyllä työpaikastasi, mutta et oppisi tekemään ratkaisua etkä valitsemaan elämäsi tärkeitä päätöksiä subjektinavaan olisit objekti, kohde.
On hyödyksi miettiä sitäkin, mitä saavutat sillä, ettet päätä. Sekin on valinta, ettei valitse. Valinta jäädä silleen. Tai mikä loppujen lopuksi olisi pahin uhka, jos irtisnoutuisitkin työstäsi? Palkan madaltuminenko? Mikä olisi parasta, jota siitä voisi seurata? Tämän tyyppisillä kysymyksillä tutustut omaan arvomaailmaasi ja voit toimia sen mukaan.