Ohut nauhamainen uloste. Voiko syy olla muu kuin kasvain tai tukos? :(
Netistä yritin etsiä ja joka paikassa lukee vain "syy VOI olla kasvain tai tukos".. niin _voi_olla, mutta miksi missään ei lue mitä muuta se voi olla? :(
Kommentit (15)
No voi olla ettei se ole kasvain tai tukos. En sinuna jäisi kuitenkaan mittailemaan ulostettani yksin kovin pitkäksi aikaa.
Liian vähän kuituja. Kokeileppa syödä muutaman päivän kunnon kuitupitoista ruokaa, mikäli pötköt on tuon jälkeen paksumpia, problem solved.
Vierailija kirjoitti:
No voi olla ettei se ole kasvain tai tukos. En sinuna jäisi kuitenkaan mittailemaan ulostettani yksin kovin pitkäksi aikaa.
Olen jonossa paksusuolen tähystykseen. Todellakin netissä lukee vain että VOI olla kasvain tai tukos, mutta ei lue kuitenkaan mitä muuta se voisi olla. Ap
Onneksi kaikki kasvaimet ei ole syöpää.
Mulla on joskus ollut, muttei siis tukosta. Ollut siis vain 1-2 päivää korkeintaan. Mulla on pahoja toiminnallisia vatsavaivoja ja tuntuu, että nuo kerrat ovat olleet silloin, kun maha on ollut pitkään krampissa. Mikään lääkäri tms. en ole.
Onko sulla tota jatkuvasti?
Vierailija kirjoitti:
Mulla on joskus ollut, muttei siis tukosta. Ollut siis vain 1-2 päivää korkeintaan. Mulla on pahoja toiminnallisia vatsavaivoja ja tuntuu, että nuo kerrat ovat olleet silloin, kun maha on ollut pitkään krampissa. Mikään lääkäri tms. en ole.
Siis lisäisin vielä, että jos sulla on jatkuvasti, luulisin, että siellä on ahtauma, johon siis voi kehittyä tukos.
Vierailija kirjoitti:
Ei tämä on uusi "oire". Muita oireita ollut: pahoinvointi, ruokahaluttomuus, väsymys, vatsakipu, suolikipu, suolikrampit, pelkkä keltainen lima ulostaessa. Siinä kai ne. Ap mutta totta kai esim se ettei saa kunnolla syötyä kun oksettaa voi vaikuttaa siihen, että väsyttää ym.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tämä on uusi "oire". Muita oireita ollut: pahoinvointi, ruokahaluttomuus, väsymys, vatsakipu, suolikipu, suolikrampit, pelkkä keltainen lima ulostaessa. Siinä kai ne. Ap mutta totta kai esim se ettei saa kunnolla syötyä kun oksettaa voi vaikuttaa siihen, että väsyttää ym.
Unohdin kysyä, että onko sulla syy selvinnyt? Ap
Ei ole selvinnyt varsinaisesti. Ärtyvää suolta sanovat. Kannattais varmaan soittaa sinne tähystyspaikkaan heti huomenna ja kertoa toi oire ja kysyä saisitko esim. peruutusajan, jos ja kun niitä jossain vaiheessa ilmenee.
Vierailija kirjoitti:
Parasiitti!
Pakana riisi. Hyvää kakkoo!
Ehkä kannattais mennä lääkäriin. Vaikka laittaisit kuvan, emme voi auttaa.