Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaa lapsia, minä en

Vierailija
17.03.2019 |

Meillä on lapsi/lapsia entuudestaan. Yhden abortin tehneenä, miehen halusta(kadun totta kai) en halua enää lapsia ja pelkään ehkäisystä huolimatta raskaaksi tuloa. Haluaisin leikkauttaa vehkeeni pois että voisin nauttia elämästä enkä pelätä koko ajan, mutta ikäni puolesta en sitä saa vielä 15 vuoteen.

Nyt mies on puolen vuoden ajan puhunut että lapsi pitäisi saada. Olen myös puolen vuoden ajan sanonut etten sitä halua.

Onko suhde/perhe vaarassa vai miten tämä asia ratkeaa? Kohtalotovereita?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko joku edes auttaa? Onko ero ainoa vaihtoehto?

Vierailija
2/11 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä toisinpäin: mä haluan, mies ei. En tiedä mitä muuta voi tehdä kuin odottaa että toisen mieli muuttuu (ja katkeroitua) tai erota. Itse olen näiden kahden välillä. Olen jo odottanut aika kauan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/11 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika usein käy niin, että jos lapsi tehdään ainoastaan miehen toiveesta, niin loppujen lopuksi nainen saa kokonaan hoitaa lapsen.

Vierailija
4/11 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako mies käydä tekemässä lapsen jonkun toisen kanssa?

Vierailija
5/11 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakavan keskustelun paikka, jossa ero on yksi mahdollisuus. Pyydä miestä tosissaan miettimään onko katkera kanssasi 20 vuoden päästä jos teillä ei ole lapsia. Jos on, kannattaa erota jo nyt.

Vierailija
6/11 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 vuoteen? Sterilisaation saa 30-vuotiaana.

Vierailija
7/11 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 pahoittelee huonosti lukemista, teillä siis on jo lapsi/lapsia. Meneekin vaikeammaksi tuon eron kannalta. Miksi mies haluaa lisää lapsia, ihan konkreettisesti?

Vierailija
8/11 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et halua lapsia, niin älä missään nimessä tee niitä miehesi mieliksi! Teillä on nyt kaksi vaihtoehtoa: joko mies joustaa tai ero.

Vierailija
9/11 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia ei voi tehdä (tai olla tekemättä) toisen mieliksi, siinä vaan katkeroituu ja ero tulee ennemmin tai myöhemmin. Siinä myös monesti kärsii se viattomin, eli lapsi.

Vierailija
10/11 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsia ei voi tehdä (tai olla tekemättä) toisen mieliksi, siinä vaan katkeroituu ja ero tulee ennemmin tai myöhemmin. Siinä myös monesti kärsii se viattomin, eli lapsi.

Mutta lapsia voi tehdä tai olla tekemättä oman mielen mukaan, viis siitä jos toinen katkeroituu?

Vierailija
11/11 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta lapsia voi tehdä tai olla tekemättä oman mielen mukaan, viis siitä jos toinen katkeroituu?

Voi tietenkin olla tekemättä oman mielen mukaan. Siinä vain katkeroituu toinen aikuinen, jos tekee lapsia oman tahdon vastaisesti niin kärsii lapsi, haluton vanhempi ja varmaan myös se toinen vanhempi.