Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ghostaaminen missään tilanteessa oikein?

Vierailija
17.03.2019 |

Tai voiko sitä sanoa ghostaamiseksi jos vastaat korostetun lyhyesti toisen viesteihin? En kauhean hyvin tunne tätä ihmistä, menin itse puhumaan henk.koht asioistani nopeasti ja nyt hän laittaa viestejä. Minulla soi jonkinlaiset hälytyskellot. Mitään hirveää ei ole kuitenkaan tapahtunut.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ghostata voi sen jälkeen kun on sanonut suoraan että ei halua olla enää yhteydessä, mutta toinen ei jätä rauhaan. Normaali ihminen toki tajuaa jättää rauhaan jo silloin kun toinen vastaa yhdellä sanalla joka kerta, mutta joillekin pitää vääntää rautalangasta ja estää kaikki yhteydenotot tavalla tai toisella.

Vierailija
2/7 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja mitä te tekisitte vastaavassa tilanteessa?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä sitten, jos olet jo juurta jaksain selittänyt ja keskustellut asiasta, mutta toinen vetää vain omaa linjaansa eikä mikään mene perille. Mutta voiko sitä siinä tapauksessa ghostaamiseksi edes sanoa.

Vierailija
4/7 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On helpompi vain kadota kuin sanoa toiselle suoraan, ettei halua olla yhteydessä, mutta ilmeisesti pidät ghostaamista itsekin vääränä - paitsi ehkä tilanteissa joissa toinen on jotenkin vaarallinen. Voiko olla että tiedostamattasi luot tuosta tyypistä itsellesi huonompaa kuvaa, jotta ei tuntuisi niin väärältä ghostata häntä?

Millaiset asiat tossa ihmisessä ovat saaneet hälytyskellosi soimaan?

Vierailija
5/7 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On helpompi vain kadota kuin sanoa toiselle suoraan, ettei halua olla yhteydessä, mutta ilmeisesti pidät ghostaamista itsekin vääränä - paitsi ehkä tilanteissa joissa toinen on jotenkin vaarallinen. Voiko olla että tiedostamattasi luot tuosta tyypistä itsellesi huonompaa kuvaa, jotta ei tuntuisi niin väärältä ghostata häntä?

Millaiset asiat tossa ihmisessä ovat saaneet hälytyskellosi soimaan?

No asetelma on tuossa sellainen, läheiset on huomauttaneet. Niin, en kai minä voi sitä hänen vuorovaikutuksensa tapaa määrätä. Mutta hän tuntuu ohittavan kokonaan seikat jotka tekevät siitä jotenkin erikoisen. Enkä ole itsekään ottanut puheeksi. Jos otan, ei siitä ole kiinni , mutta mietin meneekö tämä tuttavuus sitten siinä. Että minä epäilin häntä ja motiivejaan ja hän loukkaantuu. Toisaalta, jos tuollainen epäily onkin aiheeton niin ehkä hän nimenomaan EI ota itseensä? Jos nyt saitte selityksestäni selvää.

Ap

Vierailija
6/7 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siis, mitään sellaista ei ole tapahtunut tai hän tehnyt, mikä antaisi minulle syyn katkaista yhteydenpidon.

Joskus viestit tuntuvat erikoisilta. Suurelta osin niissä on kuitenkin ihan hyvä sävy. Olemme tunteneet vasta vähän aikaa ja omalla toiminnallani (kertomalla henkilökohtaisista asioista) vaikuttanut tähän. Haluaisin kai jotenkin "normaalimmat" välit suhteessa siihen mikä tämä asetelma on, ja se tosiasia etten tiedä hänestä paljoakaan.

Ap

Vierailija
7/7 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän