Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pitkä nainen ja en kiihotu itseäni kunnolla pidemmistä

Vierailija
17.03.2019 |

Ärsyttää, kun olen pituudeltani 174cm. En pysty kiinnostumaan miehistä jotka ovat alle 185cm, mikä rajaa miesmarkkinoita aikalailla. Jos mies alta tämän pituuden yrittää minua, ei yksinkertaisesti kiinnosta! Enkä voi sille mitään. Harmittaa olla pitkä, olen varmaan loppuelämäni yksin, kun aivoni eivät kelpuuta normaalikokoisia. Sitäpaitsi lapsistamme tulisi varmaan 3m, jos jonkun 190 cm kanssa saisin lapsia. Joten en ihan ymmärrä itseäni... :(

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähän olet ihan normimittainen, mikä nyt on ongelma? Kai sinua pidempiä miehiä on vaikka kuinka paljon?

Vierailija
2/14 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olen pitkä mies ja pidän pienistä ja siroista naisista. Mahdollisista lapsistakin tulee sitten keskimittaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli olet ulkonäkökeskeinen. Ulkonäkö on yksi kriteeri, mutta se ei voi olla ykköskriteeri.

Vierailija
4/14 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sähän olet ihan normimittainen, mikä nyt on ongelma? Kai sinua pidempiä miehiä on vaikka kuinka paljon?

Löytyy joo, mutta kun sen pituuseron pitää olla vähintään 10 cm. Ja tämän pituisia ei pilvin pimein ole. 

Vierailija
5/14 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvä tavaton noita aloittajan ongelmia. Ei voi kuin ihmetellä.

Vierailija
6/14 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli olet ulkonäkökeskeinen. Ulkonäkö on yksi kriteeri, mutta se ei voi olla ykköskriteeri.

Kyllä, mutta vasten tahtoani. En pysty romanttisesti kiinnostumaan miehestä joka on alle 185 koska mielessäni alkaa jokin vammanen "yökötys" lyhyempää kohtaan. En tiedä mikä mua vaivaa. 

Vierailija
7/14 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

M190 kirjoitti:

Onneksi olen pitkä mies ja pidän pienistä ja siroista naisista. Mahdollisista lapsistakin tulee sitten keskimittaisia.

Siellä taitaa kirjotella katkera lyhyt mies / lyhyen miehen nainen ;)

Vierailija
8/14 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolleilla on ihan omat ongelmat.

Vierailija
9/14 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, mutta vasten tahtoani. En pysty romanttisesti kiinnostumaan miehestä joka on alle 185 koska mielessäni alkaa jokin vammanen "yökötys" lyhyempää kohtaan. En tiedä mikä mua vaivaa. 

Eli sinun arvot ovat hieman vinksallaan.

Keskity niihin muihin arvoihin eli mitkä muut asiat saavat sinut kiinnostumaan miehestä? Huumorintaju? Perhekeskeisyys? Jos tuo ei auta, niin ainoa vaihtoehto on etsiä mies korisharrasruksen kautta.

Vierailija
10/14 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli sinun arvot ovat hieman vinksallaan.

Keskity niihin muihin arvoihin eli mitkä muut asiat saavat sinut kiinnostumaan miehestä? Huumorintaju? Perhekeskeisyys? Jos tuo ei auta, niin ainoa vaihtoehto on etsiä mies korisharrasruksen kautta.

Nojuu, harmi vaan kun vanhemmat ei laittanu mua pelaamaan korista... 

Vierailija
11/14 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 30v mies, ja minua ei kiinnosta kuin vähintään 50v ja sitä vanhemmat naiset. Itseni ikäiset eivät kiinnosta.

Vierailija
12/14 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin pätkä sitten pitkä, montako persoonaa löytyy?

Vierailija
13/14 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En kiihotu itseäni kunnolla pidemmistä" ? No valitse sitten lyhyempi. Problem solved.

Vierailija
14/14 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en myös pidä itseäni lyhemmistä miehistä siis seurustelu kaverina mutta se on pääasia että ovat pidempiä kuin minä edes muutaman sentin.Ei tartte olla 50 senttiä pidempi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän