Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako tinderissä kertoa suoraan hakevansa seksiseuraa?

Vierailija
17.03.2019 |

Mitä naiset ovat mieltä? Kannattaako miehen suoraan sanoa hakevansa pääasiassa "päiväkahviseuraa", vai karkoittaako tämä myös ne seksiseuraa hakevat naisetkin?

M33

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet satunnaisesti vieraalla paikkakunnalla kaukana kotoa, niin kokeile ihmeessä.  Tule sitten tänne kertomaan miten kävi.

Itse olen elämäni varrella huomannut, että nimenomaan vieraalla paikkakunnalla on helppo saada mukavasta naisesta yöseuraa.  Sama pätee myös naisiin, jotka ovat vain työmatkalla Helsingissä.   Naiselle on ehkä turvallista ajatella, että ei ensi viikolla nähdä lähikaupassa.

Vierailija
2/16 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin kertoisin suoraan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin sanoo suoraan, ettei tule väärinkäsityksiä. Ei kuitenkaan kannata aloittaa juttelua kyselemällä tissien kokoa tai linkata kikkelinsä kuvaa jostain alastonsuomesta... Sillä tavalla karkottaa myös ne seksiseuraa etsivät naiset.

Vierailija
4/16 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieluummin vain antaa asioiden edetä omalla panollaan

Vierailija
5/16 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro suoraan niin ei jää mitään epäselvyyksiä. Arvostaisin.

Vierailija
6/16 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaanko siellä muka muustakin syystä?

Vierailija
7/16 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut esittää että on muusta syystä... kerro vaan reilusti että haet seksiseuraa.

Ärsyttää ne jotka jutustelee niitä näitä ja sitten kun tavataan pitäisi heti hypätä sänkyyn.

Vierailija
8/16 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo on niin itsestäänselvä asia, että ei sitä erikseen tarvitse mainita.

Vierailija
9/16 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

''Päiväkahviseura" viittaa kyllä maksulliseen seuraan.

Mutta jos olet vieraalla paikkakunnalla, ymmärtäisisin itse, että ehkä et hae mitään pysyvämpää.

En usko, että kannattaa laittaa mitään kovin suoraa, mutta toisaalta taas en laittaisi myöskään että "olen etsimässä elämänkumppania" tms. Ehkä joku "rentoa seuraa" tms., mikä ei anna liikaa sitä kuvaa, että olisi odotuksia jatkolle?

Vierailija
10/16 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran tinderissä olin sopimassa tapaamista erään naisetn kanssa. Samana päivänä hän mainitsi sanat 50e ja "hieronta" viesteissään.

Jäi menemättä

M33

Vierailija
11/16 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tarpeen kertoa olevansa marjassa, kun kyykkii metsässä mustikoita sormissaan?

Vierailija
12/16 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiderissä on nykyään paljon ihmisiä hakemassa myös ihan ehtaa parisuhdetta. Niitä ei tuppaa pelkkä seksiseura kiinnostamaan. Kannattaa olla ihan rehellinen, muuten voi käydä niin, että toinen ymmärtää väärin. Itelle tuli vastaan mies, jonka kanssa oltiin kuin seurustelusuhteessa. Sitten jossaan vaiheessa paljastu, että hän ei halua sitoutua. Halusi siis tyttöystävän ilman sitoutumista. Ite taas en halua olla kellekkään tyttöystävä, jos ei sitouduta. Ei mua kyllä seksisuhteetkaan haittaa, kunhan on alusta asti selvää, mitä se toinen oikeen haluaa...

Vierailija
13/16 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse haluaisin, että ilmaistaisiin aivan suoraan. "Päiväkahviseura" kyllä kuulostaa tylsältä ja vanhanaikaiselta.

Kun kertoo suoraan, mitä hakee, ei kumpikaan tuhlaa aikaansa, jos onkin ihan eri odotukset.

Jotkut naisetkin hakee sieltä seurustelusuhdetta, jotkut seksiä, jos ette tienneet. Eli sen teeskentely, että etsitään vakityttöystävää on tympeää, valheellista ja joillekin naisille lisäksi turn-off.

Vierailija
14/16 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro suoraan, mitä etsit. En käsitä sitä, miksi osa ihmisistä sinnikkäästi väittää Tinderiä panosovellukseksi. Tiedän useammankin lapsen, jonka naimisissa olevat vanhemmat ovat kohdanneet toisensa Tinderissä.

Vierailija
15/16 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä naiset ovat mieltä? Kannattaako miehen suoraan sanoa hakevansa pääasiassa "päiväkahviseuraa", vai karkoittaako tämä myös ne seksiseuraa hakevat naisetkin?

Ei kannata, koska nainen haluaa myös henkistä yhteyttä, vaikka lopputulos olisikin pelkkää seksiä. Miehelle riittää ihan pelkkä saaminen, naiselle täytyy olla muutakin - vaikka se ei olisikaan parisuhde. Ensin kahville, tutustutte, käyttäydyt asiallisesti, annat kuvan että olet luotettava ja turvallinen. Älä kiirehdi, tunkeile ja kuulosta epätoivoiselta, vaan ota rauhallisesti koko tilanne haltuun. Kunhan nainen vähän lämpenee suutele hyvin ja pitkään. Ei muuta, anna naisen päättää koska eteenpäin. Sitä ennen kerrot, että et halua parisuhdetta. Jos toimii niin toimii, jos ei niin seuraava. Itselläni kolmas onnistunut kierroksessa. Eikä siinä mitään pahaa ole, he ovat lopulta kaikki halunneet samaa. Tilanteet vaan muuttuvat eikä tällainen ilmeisesti ole vuosia toimiva ratkaisu. Minulle olisi.

Vierailija
16/16 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri mieltä edellisen kanssa.