Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Välilihan leikkaus haava - tulehtui... mitä oireita muilla?

19.05.2006 |

Kävin eilen neuvolassa ja siellä pyysin, että myös mut tutkittais ja episiotopia haava oli sit tulehtunut, johon sain antibiootit.



Nyt vain mietin, että te joilla on tuo haava myös tulehtunut niin onko teillä ollut oireina se, että " istuaaltaan" tai makuu asennossa ei satu, mutta kun on vähänkin jaloillaan tai kävelee niin koko alapää alkaa särkeä siihen tahtiin, ettei todellakaan pysty olemaan jaloillaan?



Iluvatar-76 + poju 2 vko

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla