Voinko rakastua nuoreen naiseen joloal on kauniit kasvot mutta aika iso perse!?
luuloen että tuosta se vielä leviää mutta leuka on hyvä ja muuten kiva uskovainen nainen, pirteä ja luimuilee oudosti ja tervehtii minua aina vaikkei edes tunneta
Kommentit (22)
Et, koska kahdella lihavalla on LIHAVIA lapsia.
Järkyttävää, että lähes 72 prosenttia miehistä on ylipainoisia - ja valtaosa on rumia.
Tuskin hän kelpuuttaa kirjoitustaidotonta epävarmaa miestä.
etköhän juuri veitsellä tekemillä ristinmerkeilä käsissä saa naisen kuin naisen, suosittelen esim. Sannia tai Jenni Vartiaista
Kyllä voi. Minuunkin on moni rakastunut. J-lauta mikä p. rse oli nuoruudessa kuultu kommentti. Kerrassaan mukavaa seksirikasta elämää on tälläkin ahterilla eletty.
Saisin 2 ihanaa juttua kerralla. Kauniit kasvot ja leveä perse ! Nam
M
sitten pitäs käyttää naista koko ajan salilla että pysyy kunnossa
Minä taas rakastan kurvikkaita naisia ja minua ällöttää nämä fitness poika/tytöt joilla nuoren pojan vartalo
Viilteleekö myös? Olis hyvä olla yhteisiä harrastuksia.
Vierailija kirjoitti:
Saisin 2 ihanaa juttua kerralla. Kauniit kasvot ja leveä perse ! Nam
M
Mä tiedän tollasen, sillä on lapsi jo kahden kanssa ja ikää vasta n.30v.
pyllyn pitää olla täyspyöre3ä kuten jennifer lopezilla mutta jos se alkaa olla epämuodostuneen läski niin ei sitten
Ei voi, jos pitää kysellä muilta.
Muuten kuvauksen perusteella täydentäisitte toisianne erinomaisesti esim. älyllisellä tasolla - hän voi olla vain älykkäämpi teistä kahdesta.
Vierailija kirjoitti:
Et, koska kahdella lihavalla on LIHAVIA lapsia.
Järkyttävää, että lähes 72 prosenttia miehistä on ylipainoisia - ja valtaosa on rumia.
Miesten lihavuus ei liity tähän keskusteluun millään muotoa.
Voit. Minähän en muihin rakastukkaan kuin iso perseisiin tyttöihin.
voisitko viiltää myös minun pyllyyni niitä taiteellisia veitsiteoksia, mutta ei ikonia kiitos
Veli Iivana, nyt kipinkapin rippi-isän puheille, sillä sinun ajatuksesi ovat liian maallisilla teillä, varsinkin kun on suuren paaston aika menossa. Silloin ei naisia katsella eikä ajatella. Katumusharjoituksiin, mars!
Tommoinen nainen on ihanne ja vielä isolla perseellä varustettuna. Mitä valitat urpo.
valamon munkki Iivana kirjoitti:
en ole lihava itse
Eihän kukaan mies ymmärrä olevansa, vaikka painaisi 140 kiloa.
Kuinka isosta bebasta nyt puhutaan? Jos ylittää ns. kriittisen pisteen niin onhan se este vaikka olisi nätti naama.
et voi, tulee raskaaksi ja siiderivalaan piirteet tulevat heti esiin