Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bruksaamisesta tietäviä? Kun kisko ei auta?

Vierailija
17.03.2019 |

Minulla on erikoishammaslääkärin valmistama kisko, jonka pitäisi olla oikein hyvä, sovitettu ja hiottu minulle sopivaksi useamman käynnin verran. Se ei kuitenkaan auta muuhun kuin että hampaat ei enää halkeile. Joka päivä päänsärkyä, leukakipua, leuka ihan jumissa, hampaat kipeät (vaihtelevasti eri hampaat), niska kipeä, jopa korvat humisee välillä. Vatsa jo kipeä buranasta, jota on pakko syödä päänsärkyyn. Mitä tälle voi tehdä? Alan jo pelkäämään nukkumista.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kokeillut botoxia masseter-lihaksiin? Itselläni auttoi, mutta aluksi tarvittiin kaksi hoitokertaa. Noin 50 yksikköä/puoli. Huomasin muutoksen myös kasvojen muodossa, aiemmin kulmikkaat leukaperät muuttuivat sirommiksi. Itselläni hampaiden narskuttelu oli kuluttanut hampaita niin paljon, että niitä jouduttiin korjaamaan jonkin verran. Purentakisko auttoi vähän, mutta sain narskuteltua senkin läpi. Eli botox oli oikeastaan ainoa hoito, joka auttoi. 

Vierailija
2/5 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko kokeillut botoxia masseter-lihaksiin? Itselläni auttoi, mutta aluksi tarvittiin kaksi hoitokertaa. Noin 50 yksikköä/puoli. Huomasin muutoksen myös kasvojen muodossa, aiemmin kulmikkaat leukaperät muuttuivat sirommiksi. Itselläni hampaiden narskuttelu oli kuluttanut hampaita niin paljon, että niitä jouduttiin korjaamaan jonkin verran. Purentakisko auttoi vähän, mutta sain narskuteltua senkin läpi. Eli botox oli oikeastaan ainoa hoito, joka auttoi. 

En, en ole uskaltanut. Puhuin siitä hammaslääkärin kanssa, ja hän sanoi, että se ei ollenkaan välttämättä auta ja minulta on jo rahat loppu kiskon ja sovituskäyntien vuoksi (jouduin maksamaan kaiken itse yksityisellä). Paljonkohan tuo botox-hoito maksaisi? Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kisko on kovaa muovia, koin paremmaksi silikonisen, itsemuotoiltavan hammassuojan. Se joustaa ja ikäänkuin "palauttaa" purun, on ainakin hieman helpottanut. 

Vierailija
4/5 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekarit. Kiitä mua myöhemmin.

Vierailija
5/5 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieronta, katso netistä leukalihasten hierontaohjeet. Auttaa kun joka päivä tekee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi