Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystäväni vähätteli kokemustani joka tuli yllättäen pintaan

Vierailija
17.03.2019 |

Erään hoidon seurauksena mulle tuli takaumia nukkumaan mennessä. Nousin välillä ylös ja sitten olin juuri nukahtanut kun muistin täysin elävästi valtavan pelon lapsuudesta.
Se oli voimakasta, pelästyin sitä.
Ja tämä on vain yksi niistä kaikista jutuista mitä on ollut.
Ystävä vähätteli sitä. Se ei vieläkään tajua mitä mulla on ollut lapsuudessa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin valitettavaa kuinka onkaan, niin ystäväsi ei välttämättä edes osaa käsitellä asiaasi. Ystävät yleensä koostuvat tavallisista ihmisistä ei mielen ammattilaisista.

Hurjasti voimia sulle ja tsemppiä. Ehkä sä tarvitse toisenlaisen juttukaverin. Ammattiavun piiristä tai onhan näitä yhdistyksiä, jotka kuuntelevat.

Vierailija
2/6 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin valitettavaa kuinka onkaan, niin ystäväsi ei välttämättä edes osaa käsitellä asiaasi. Ystävät yleensä koostuvat tavallisista ihmisistä ei mielen ammattilaisista.

Hurjasti voimia sulle ja tsemppiä. Ehkä sä tarvitse toisenlaisen juttukaverin. Ammattiavun piiristä tai onhan näitä yhdistyksiä, jotka kuuntelevat.

On se joskus ollut mukana eli kuunnellut.

Oon joutunut soittamaan kriisipuhelimeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmää ystävältäsi vähätellä kokemustasi. Kokemus on sinun omasi ja sinulle tosi, sitä ei kukaan ulkopuolinen voi tulla tuomitsemaan. Näin kuitenkin usein käy.

Siitä huolimatta uskalla hakeutua terapiaan. Ehkä on paras ettet puhu asiasta tälle ystävälle, vähättely on viimeinen asia mitä tarvitset. Paljon voimia sinulle asian käsittelyyn!

Vierailija
4/6 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ystäväsi pitäisi tämä edes tietää.

Vierailija
5/6 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se joskus ollut mukana eli kuunnellut.

Oon joutunut soittamaan kriisipuhelimeen.

Aivan liikaa odotat ystävältä

Vierailija
6/6 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhmää ystävältäsi vähätellä kokemustasi. Kokemus on sinun omasi ja sinulle tosi, sitä ei kukaan ulkopuolinen voi tulla tuomitsemaan. Näin kuitenkin usein käy.

Siitä huolimatta uskalla hakeutua terapiaan. Ehkä on paras ettet puhu asiasta tälle ystävälle, vähättely on viimeinen asia mitä tarvitset. Paljon voimia sinulle asian käsittelyyn!

No hänellä ei kuitenkaan tuommoista pelkoa ole ollut. Sain pelätä henkeni edestä.

Kerran myös kävi ilmi ettei ymmärtänyt että kaikki on koteloitunut kehoon ja mieleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi